Gjest iris123 Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Hva skjer når man blir fysisk dårlig etter en terapi time hos psykiater, svimmel ont i hodet og veldig kvalm.... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Du har sikkert sett på krim på TV der folk som finner et lik blir kvalm og må kaste opp. Ved sterke psykiske påvirkninger, særlig noe vi oppfatter som frastøtende/ekkelt, kan vi få slike reaksjoner. Det er det du får etter terapi. 0 Siter
sort som natta Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Og er det en vanlig reaksjon?? jeg opplever det stadig etter terapi,hvis jeg løsner opp i all dritten:( helt naturlig,dessverre:( 0 Siter
Helmi Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Jeg føler meg fysisk dårlig etter så å si hver terapitime. For å si det sånn: jeg er fullstendig "ute av drift" resten av dagen etter en time hos psykolog. 0 Siter
FGT Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Selv kan jeg bli slik under påkjenninger. Blir trett, tom for energi, kanskje ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.