Gå til innhold

ECT og hukommelse - NHD

Anbefalte innlegg

Gjest HuCaina

Hei!

Jeg driver med ECT-behandling for tiden. Nå er jeg snart ferdig med hovedbehandlingen, men skal få vedlikeholdsdoser en stund fremover. Jeg har noen spørsmål til deg angående ECT:

1. Jeg har store problemer med hukommelsen. Jeg glemmer ting som f.eks.: Hvor kusinen min bor, hvilken etasje jeg selv bor i, at jeg har vært hos legen, at jeg har vært på besøk hos en venninne og mange andre ting som jeg ikke kommer på nå selvsagt... :-p Vil alle disse tingene komme tilbake til meg eller vil noen ting være tapt for alltid?

2. Vil hukommelsen bedre seg når jeg får sjeldnere behandling eller vil jeg fortsatt ha problemer med hukommelsen så lenge jeg holder på med vedlikeholdsbehandlingen?

3. Det er snakk om at jeg skal få vedlikeholdsbehandling 1 gang i uka fremover. Mener å huske at du har snakket om at det er vanlig med 1 gang i måneden? Eller....? Hva anbefaler du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327774-ect-og-hukommelse-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...