Gå til innhold

sover berdre UTEN cipralex

Gjest sjelden luksus å sove godt og lenge

Anbefalte innlegg

Gjest sjelden luksus å sove godt og lenge

mens jeg var blakk og ventet på frikort,var jeg en uke uten cipralex(pga at de er så dyre). jeg merker faktisk at jeg sov bedre og lengre uten de pillene! fristende å kutte de helt ut,i samråd med legen da.

søvn er jo mitt hovedproblem per dags dato.og gamle traumer(ptss). cipralex hjelper ikke på noe av dette synes jeg.har prøvd over et år,med opptil 40 mg...

tror det er tilstrekkelig med imovane for min del(og jeg trengte mindre dose uten cipralex)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327819-sover-berdre-uten-cipralex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

ingen grunn i å presse de ned for tidlig når de bare tyter rett opp igjen,hvius du i det hele tatt leste svaret mitt før du svarte??

Jeg leste svaret ditt. Men er du ikke kvalmere om morhgenen enn ettermiddagen tar du de om morgenen (for statistisk) å sove bedre..

Og vær så god for svar.. Du skriver intet sted at du alltid er mer kvalm om morgenen enn om ettermiddagen forøvrig..

Gjest trådstarter

Jeg leste svaret ditt. Men er du ikke kvalmere om morhgenen enn ettermiddagen tar du de om morgenen (for statistisk) å sove bedre..

Og vær så god for svar.. Du skriver intet sted at du alltid er mer kvalm om morgenen enn om ettermiddagen forøvrig..

jeg er kvalm generelt(ikke spesifikt på morran nei),så som jeg skrev,jeg svelger når jeg får det til.... morran går det sjelden,da har jeg tross alt nettopp ligget i timesvis,så veien opp er "kortere" enn etter noen timer på beina

men men.nevermind.

var vel ute etter å vite om det skyldes cipralexen,ikke når på døgnet jeg er mest kvalm.

innlegget mitt gjelder om det er mulig å sove bedre uten cipralex.

jeg er kvalm generelt(ikke spesifikt på morran nei),så som jeg skrev,jeg svelger når jeg får det til.... morran går det sjelden,da har jeg tross alt nettopp ligget i timesvis,så veien opp er "kortere" enn etter noen timer på beina

men men.nevermind.

var vel ute etter å vite om det skyldes cipralexen,ikke når på døgnet jeg er mest kvalm.

innlegget mitt gjelder om det er mulig å sove bedre uten cipralex.

Leser du felleskatalogen om cipralex så er søvnforstyrrelser listet som bivirkning. Det er en kjent bivirkning for noen ved bruk av cipralex.

Gjest trådstarter

Leser du felleskatalogen om cipralex så er søvnforstyrrelser listet som bivirkning. Det er en kjent bivirkning for noen ved bruk av cipralex.

ok,takk for svar. da vet jeg det.

dessverre er ikke tolvon og remeron noe for meg(la på meg masse:( spiste i søvne,selv om jeg ellers sov godt)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...