Gjest spørsmål om innleggelse Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Jeg er bipolar 2, og er inne i en veldig dårlig periode. Det er snakk om at jeg kanskje må innlegges. Problemet er at min tante er psykiater og hun har begynt å jobbe på den ene avdelingen hvor jeg har vært innlagt før. Kan jeg på dette grunnlaget be om å komme på et annet psykehus? eller i hvertfall en annen avdeling? Eller hvordan er det? 0 Siter
Gjest lisx Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Klart du kan:) Fortell legen din om slekts forholdene og hør om det da er mulig å komme til en annen avdeling. Alt er mulig til det motsatte er bevist. Så her er det bare å fortelle hvordan det henger sammen så er det mulighet for å få en annen avdeling. Jeg tror nå iallefall at dem vil ta hensyn til dette. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Det er helt klart at du kan be om det. Slike opplysninger er vi alltid takknemlige for å få (på forhånd). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.