Gå til innhold

Kan jeg be om å ikke komme på dette psykehuset?

Anbefalte innlegg

Gjest spørsmål om innleggelse

Jeg er bipolar 2, og er inne i en veldig dårlig periode. Det er snakk om at jeg kanskje må innlegges. Problemet er at min tante er psykiater og hun har begynt å jobbe på den ene avdelingen hvor jeg har vært innlagt før. Kan jeg på dette grunnlaget be om å komme på et annet psykehus? eller i hvertfall en annen avdeling? Eller hvordan er det?

Fortsetter under...

Klart du kan:) Fortell legen din om slekts forholdene og hør om det da er mulig å komme til en annen avdeling. Alt er mulig til det motsatte er bevist. Så her er det bare å fortelle hvordan det henger sammen så er det mulighet for å få en annen avdeling. Jeg tror nå iallefall at dem vil ta hensyn til dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...