Gå til innhold

Jeg er lespisk mot min vilje

Anbefalte innlegg

Gjest gaya83

Jeg er en jente i 25 årene. Jeg vet med meg selv at jeg blir forelsket og gal etter jenter. men prøver ikke å la det styre. liker gutter også. men blir helt varm inni meg på en helt spessiell måte, hett..når jeg er intressert i en jente. har aldri hatt sex med en jente. skulle gjerne ha prøvd, vil så gjerne finne meg en snill herlig sexy jente. men jeg er jo ikke lespisk. eller? Mulig jeg er..men jeg vil ikke,på en måte..jeg har en mannlig samboer, han vet ikke dette. hav skal jeg gjøre?? finnes det forumer for slikt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327834-jeg-er-lespisk-mot-min-vilje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liselea

Så du tror de fleste lesbiske styrer dette selv? Å være lesbisk er ikke en trend!

Det er mange homofile som lever i heterofile partnerskap. De trenger ikke en gang å være bifile. Dette kalles "å ikke ha kommet ut av skapet"...

Du får bare fortsette å kjenne grundig på denne følelsen. Det er ulikt fra person til person hvor lang tid det tar å finne sin indre identitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...