Gå til innhold

NHD: Sliten/deppa

Anbefalte innlegg

sportyjente 26

Heisann!

Veit ikkje kor eg skal begynne, men eg er så sliten og deppa for tida. Sliter med angst, depresjon og spising. Trur eg har utvikla ein spiseforstyrrelse, tenker på slanking heile tida, dårleg samvittigheit for alt eg eter. Er 172 og veier 56 kg. Blitt ein vond sirkel alt sammen. Gå til behandling hos psykiater, har gjort det i fleire år...men blir ikkje noko betre. Har berre lyst å gi opp heile livet, tenker veldig veldig ofte på å berre avslutte livet. Føler at eg ikkje har noko å leve for. Alt er berre svart og håplaust. Er heilt åleine om alle problema, einaste så kjenner til problema er psyk. min. Snakker ikkje med nærmaste familie om det heller. Har på ein måte ikkje lyst å plage dei med det, så dette fører til at eg går rundt å skjuler korleis eg har det innvendig.

Når det er som verst, så ønsker eg nesten å kunne vere innlagt. For å få vere på ein plass der eg kan vere meg sjølv og slappe av rett og slett.

Hovudet mitt er egentlig berre eit stort kaos. Veit ikkje korleis eg skal klare å forsette livet....forferdelig tungt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327889-nhd-slitendeppa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bangen

Kanskje du rett og slett skulle gå for en innleggelse - ta en liten timeout? Det kan være ok til å komme ut av et blindspor.

Jeg var selv innlagt en periode for 5 år tilbake da jeg mistet 2 nære og kjære og selv fikk en kronisk sykdom. Det ble helt enkelt for mye for meg å takle på en gang. Jeg var innlagt i 3 mnd på et fantastisk sted hvor jeg bare kunne være meg, uten ansvar og daglige gjøremål jeg ikke fikset. Jeg kunne slippe "garden" og bare være. Jeg har ikke angret en dag på at jeg gjorde dette valget for meg selv i den situasjonen jeg da befant meg i.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327889-nhd-slitendeppa/#findComment-2738580
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...