Gå til innhold

That´s life..?

Anbefalte innlegg

Nei, det er jo sant...Hehe, du er jo bare skjønn du, cathlin:) Måtte smile nå.

Rulleskøyter?? Hvor får du det fra? :-D Rulleskøyter er jo ekstremsport det...driver cathlin´en med sånt?? (Det verste er at jeg faktisk fikk litt lyst...og det er leeeenge siden jeg hadde lyst til noe som helst:-o)

Håper du har en god kveld. Her går det litt bedre nå.

Neineineinei, jeg driver ikke med ekstremsport *full benekting*;-) Man må jo ha masse beskyttelse på armer og overalt.

Men, altså da du må også kjøpe rulleskyøter. Så utveksler vi erfaringer (les: teller hvem som har fått flest skrubbsår), altså på treningsforumet, fordi det blir jo en slags trening sikkert. -Ja. Dette kan bli bra.

Fortsetter under...

Neineineinei, jeg driver ikke med ekstremsport *full benekting*;-) Man må jo ha masse beskyttelse på armer og overalt.

Men, altså da du må også kjøpe rulleskyøter. Så utveksler vi erfaringer (les: teller hvem som har fått flest skrubbsår), altså på treningsforumet, fordi det blir jo en slags trening sikkert. -Ja. Dette kan bli bra.

*Gleder meg!* :-D Kult at du er med!

Skal du? Privattimer i rulleskøyting? Det er bra!:-) Snakkes!

Jaa? Trodde det var derfor du hadde planlagt det, at vi hadde snakket om det?

Blir bra det. På sletta i sola. Har forøvrig tatt helt av på padling, selv om det er noe kaldt i vannet og jeg skvetter sjøvann over hele meg.

Gjest Ellipse

Høres moro ut! Har du begynt å rulle ennå? :-) Skulle gjerne vært med på det, men kjenner jeg meg selv rett, så har jeg ikke tålmodighet eller guts nok til å lære meg å stå på rulleskøyter. Økonomien tillater det egentlig heller ikke, for både skøyter og utstyr er vel ganske dyrt, er det ikke? :-(

Hadde jeg vært 100 prosent overbevist om at jeg kom til å bruke det mye, kunne jeg kanskje tatt meg råd til det,for jeg trenger en hobby, men...har allerede en masse hobby-ting liggende, som aldri blir brukt.

Hvor lurt det er å utsette seg for knall og fall med min begynnende beinskjørhet, vet jeg ikke heller...?

Men jeg leser gjerne rapporter fra deg om hvordan du opplever verden på hjul;)

Ha en god helg, Cathlin, og vær litt forsiktig også da. Ikke meie ned for mange gamle damer:-o

Høres moro ut! Har du begynt å rulle ennå? :-) Skulle gjerne vært med på det, men kjenner jeg meg selv rett, så har jeg ikke tålmodighet eller guts nok til å lære meg å stå på rulleskøyter. Økonomien tillater det egentlig heller ikke, for både skøyter og utstyr er vel ganske dyrt, er det ikke? :-(

Hadde jeg vært 100 prosent overbevist om at jeg kom til å bruke det mye, kunne jeg kanskje tatt meg råd til det,for jeg trenger en hobby, men...har allerede en masse hobby-ting liggende, som aldri blir brukt.

Hvor lurt det er å utsette seg for knall og fall med min begynnende beinskjørhet, vet jeg ikke heller...?

Men jeg leser gjerne rapporter fra deg om hvordan du opplever verden på hjul;)

Ha en god helg, Cathlin, og vær litt forsiktig også da. Ikke meie ned for mange gamle damer:-o

Tenkte jeg skulle begynne å rulle etter eksamen. Men du må jo også gjøre det eller kan vi jo ikke utveksle erfaringer. Er det noe klubb eller lignende der du bor? Jeg tenker på muligheter for å låne utstyr og/eller være mer sosial. Har ikke undersøkt hvor mye det koster ennå.

Jeg syns du skulle begynne å legge av penger til sportsutstyr, du som alle oss andre!;-) Til vinteren er det ski som gjelder, vet du.

Annonse

Gjest Ellipse

Tenkte jeg skulle begynne å rulle etter eksamen. Men du må jo også gjøre det eller kan vi jo ikke utveksle erfaringer. Er det noe klubb eller lignende der du bor? Jeg tenker på muligheter for å låne utstyr og/eller være mer sosial. Har ikke undersøkt hvor mye det koster ennå.

Jeg syns du skulle begynne å legge av penger til sportsutstyr, du som alle oss andre!;-) Til vinteren er det ski som gjelder, vet du.

Så det er eksamenslesing det går i hos deg nå altså. Når skal du ha eksamen da?

Jeg tror ikke det finnes noen klubb her, nei. Om det gjør, tviler jeg på at de låner ut utstyr gratis(og det må jo være rett skostrl. osv.).

Sportsutstyr er ikke det verste å bruke penger på da:-) Men jeg er ekstremt dårlig til å legge av penger til noe som helst,siden jeg bruker så altfor mye på (unødvendig) mat:-((

Det er for øvrig sjelden mulighet for skigåing her på vestlandet hvor jeg bor;)

Så det er eksamenslesing det går i hos deg nå altså. Når skal du ha eksamen da?

Jeg tror ikke det finnes noen klubb her, nei. Om det gjør, tviler jeg på at de låner ut utstyr gratis(og det må jo være rett skostrl. osv.).

Sportsutstyr er ikke det verste å bruke penger på da:-) Men jeg er ekstremt dårlig til å legge av penger til noe som helst,siden jeg bruker så altfor mye på (unødvendig) mat:-((

Det er for øvrig sjelden mulighet for skigåing her på vestlandet hvor jeg bor;)

Hva er det dere driver med der du bor da?:-)

Altså, jeg har en visjon. Og det er deg på en eller annen form for hjul eller med en ball, og kanskje med et fotoapparat i sekken. Også ser jeg et bål i skogen.

Da blir det altså bare å velge mellom rulleskøyter, skate-board, sykling, eller fotball eller kanskje sjonglering. Eventuelt melde deg inn i turistforeningen og en kamera eller fotoklubb.

Det er da vitterlig sykling som er den viktigste aktiviteten på sommeren. Det ligner nemlig på skigåing, i allefall hvis man har veeeeldig god fantasi...

Det er da vitterlig sykling som er den viktigste aktiviteten på sommeren. Det ligner nemlig på skigåing, i allefall hvis man har veeeeldig god fantasi...

Hysj, jeg holder akkurat på å overtale henne til rulleskøyter nå. I hvertfall noe som ruller.

Uansett, rulleskøyter minner mye mer om ski enn sykling. For ikke å snakke om rulleski. Er det alle veltene som minner deg om skigåing? · · · - - - · · ·

Hysj, jeg holder akkurat på å overtale henne til rulleskøyter nå. I hvertfall noe som ruller.

Uansett, rulleskøyter minner mye mer om ski enn sykling. For ikke å snakke om rulleski. Er det alle veltene som minner deg om skigåing? · · · - - - · · ·

Hysj!

Jeg driver med aktiv glemsel, og kan slett ikke huske alle veltene fra i fjor. Slett ikke!

Forøvrig må man øve fallteknikk før man har lov til å gå ut i verden på rulleskøyter. Man skal falle fremover og ta nedi med knærne først, så magen og til slutt armene...

Hysj!

Jeg driver med aktiv glemsel, og kan slett ikke huske alle veltene fra i fjor. Slett ikke!

Forøvrig må man øve fallteknikk før man har lov til å gå ut i verden på rulleskøyter. Man skal falle fremover og ta nedi med knærne først, så magen og til slutt armene...

Så du at du har glemt dette innlegget, datert 10.06.2008

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3896225

Du insinuerer du at jeg kommer til å falle. Greit.

Hysj!

Falle? Tror ikke det....:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...