Gå til innhold

Helt normal i 4 timer:)

Anbefalte innlegg

Gjest julian4e

Det kjenners så ufattelig deilig å være angstfri i 4 timer:) Det kjennes rett og slett ut som jeg er normal. Jeg går på25 mg 2 ganger daglig men skal slutte. Jeg gruser meg fordi jeg vet at angsten kommer til å fordobles pga av abstinens. Jeg har bare sobril for i kveld, og i morgen så er det slutt.

Akkurat nå kjennes det deilig å være normal. Jeg er sånn jeg ellers er når jeg ikke er syk. For jeg har ikke angst hele tiden. Har hatt det nå i 4 mnd, og aldri har det var så lenge. Sist var i 2005 , så det er en stund siden. Det skjer vær gang jeg opplever triste ting ( trigger mine traumer) i livet så kommer den.

Så onsdag er det slutt.. Hva kan jeg vente meg? store angst plager? Gruer meg:(

Går på cipramil og håper den vil virke:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327956-helt-normal-i-4-timer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...