Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjæresten min og eg har veldig god sex. Det er svært sjeldent eg kommer, men koser meg max å ha samleie for det.

I tidligere forhold har det vært enkelt å vite når gutten har orgasme, for da lager de lyder og stopper når de er ferdige.

Denne karen fortsetter fordi eg ikke har kommet. Omtenksomt av han :o)

Så eg synes vi er litt søte når vi begge fortsetter og venter på den andre, helt til vi gradivs daler og penisen hans blir myk igjen.

Men jenter. Kjenner dere at gutten får utløsning? Eg ønsker litt tips for hvordan.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327957-n%C3%A5r-vet-man-at-han-kommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest wonderinggirl

Jeg antar dere bruker kondom ettersom du ikke kjenner om han kommer - for det blir jo sabla vått da! :o)

Jeg og kjæresten min bruker ikke kondom, og jeg kan ikke fysisk kjenne når han kommer under samleie. Det er jo ikke sååå mye som kommer ut, og det er jo ganske så vått der fra før... Han er ganske så stille under sex også, så det er vanskelig å høre. Men etterhvert som vi har blitt bedre og bedre kjent på det seksuelle området, merker jeg nå lettere når han er i ferd med å komme. Det er små signaler som jeg etterhvert har lært meg å tolke. For eksempel at han lukker øynene mer når han nærmer seg orgasme, (han ser veldig mye på meg ellers under akten) og så er det noe med pusten, som jeg ikke helt klarer å forklare... Det er nok veldig forskjellig fra mann til mann det der. Det er vel noe som kommer med tiden. Når dere har hatt sex en god stund, vil du nok merke det mer når han kommer.

Onsdag1365380628

Jeg har ingen problemer med å vite når min kjære kommer. Jeg hører det på pusten og stønningen. Og jeg kjenner godt penis stramme seg når sæden kommer ut. Sånn støtvis på en måte. Like før han får orgasme er hele kroppen i spenn og det hender at han skjelver. Penis blir ganske slapp like etter utløsning så videre samleie er uaktuelt sånn med en gang ihvertfall. Jeg kommer aldri under vanlig samleie, så det behøver vi ikke tenke på. Det ordner vi på annen måte etterpå.

Gjest Junejuni

Jeg kjenner det når han spruter ved at penis lager pumpebevegelser og så kjenner jeg det jo godt når jeg blir varm og våt av sæd i skjeden. Men som regel er jeg allerede forberedt på dette og kjenner det ekstra godt fordi han lager lyder og kroppsbevegelser sekundene før han kommer.

Jeg og kjæresten min bruker ikke kondom, og jeg kan ikke fysisk kjenne når han kommer under samleie. Det er jo ikke sååå mye som kommer ut, og det er jo ganske så vått der fra før... Han er ganske så stille under sex også, så det er vanskelig å høre. Men etterhvert som vi har blitt bedre og bedre kjent på det seksuelle området, merker jeg nå lettere når han er i ferd med å komme. Det er små signaler som jeg etterhvert har lært meg å tolke. For eksempel at han lukker øynene mer når han nærmer seg orgasme, (han ser veldig mye på meg ellers under akten) og så er det noe med pusten, som jeg ikke helt klarer å forklare... Det er nok veldig forskjellig fra mann til mann det der. Det er vel noe som kommer med tiden. Når dere har hatt sex en god stund, vil du nok merke det mer når han kommer.

Eg får begynne å kikke etter de små tegnene :o)

• 2 uker senere...

Annonse

anna241365381235

Ikke alltid like lett å kjenne en gutt kommer. Sånn er det bare, jeg har aldri fysisk kjent det med noen av de guttene jeg har vært med, men vi er forskjellige.

Jeg synes det er veldig sexy at han får orgasme, og jeg vil gjerne være med på hele "prosessen". Jeg har ikke mulighet til å få orgasme selv, derfor tar jeg del i hans.

Det vi har gjort er at vi har blitt enig om at han sier fra når han kjenner det begynner å nærme seg orgasme (Så slipper jeg å begynne å skifte stilling for eksempel, hehe). Da blir jeg mindre konsentrert/oppmerksom på min egen nytelse, og tar mer del i hans nytelse. Rir jeg han, kan jeg se hans ansikt når det skjer, og jeg merker jo at han gjør noe annet med hoftene når han "skyter".

Det er et tips som fungerer for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...