arildl1365381230 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har etter lang tid fått konstatert (vved MR) at hjertesekken har fått arrvev og derfor ikke lenger er så fleksibel som den skal være. Resultatet er at jeg ikke lenger har pust til selv små anstrengelser. Selve hjertet arbeider godt iflg. ultralyd. Jeg er normalt i bra form med mye fysisk aktivitet. Operasjonen er utsatt, da jeg går på Plavix etter en stent som ble satt inn i januar. Jeg er sikkert i de aller beste hender, og har fått mer hjelp underveis enn noen kunne drømme om, så jeg burde være helt avslappet i forhold til hva som skal skje, men går likevel rundt og gruer meg for jeg har for meg at dette er en høyst uvanlig lidelse og en ikke alt for rutinepreget operasjon. Jeg tror selvsagt ikke at leger vil utsette meg for noen risiko, men skal drøfte "upsides" i forhold til dette. Har man mange slike erfaringer, og hva er største komplikasjonsrisiko? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328003-hjerteoperasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.