Gå til innhold

Hjerteoperasjon

Anbefalte innlegg

arildl1365381230

Jeg har etter lang tid fått konstatert (vved MR) at hjertesekken har fått arrvev og derfor ikke lenger er så fleksibel som den skal være. Resultatet er at jeg ikke lenger har pust til selv små anstrengelser. Selve hjertet arbeider godt iflg. ultralyd. Jeg er normalt i bra form med mye fysisk aktivitet. Operasjonen er utsatt, da jeg går på Plavix etter en stent som ble satt inn i januar. Jeg er sikkert i de aller beste hender, og har fått mer hjelp underveis enn noen kunne drømme om, så jeg burde være helt avslappet i forhold til hva som skal skje, men går likevel rundt og gruer meg for jeg har for meg at dette er en høyst uvanlig lidelse og en ikke alt for rutinepreget operasjon. Jeg tror selvsagt ikke at leger vil utsette meg for noen risiko, men skal drøfte "upsides" i forhold til dette. Har man mange slike erfaringer, og hva er største komplikasjonsrisiko?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328003-hjerteoperasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...