Gå til innhold

sex etter fjerning av livmoren

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg er en dame på 34år. Ble operert for 9uker siden, jeg er livredd for å ha sex etter oprasjonen. Har mistet lysten på sex. Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg er veldig glad i mannen min han er allt for meg.Jeg er ikke så flink til å vise følser, for ikke orgasme når vi har samenleie er det noe feil med meg.Føler meg ikke som en kvinne etter oprasjonen. kan du hjelpe meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328008-sex-etter-fjerning-av-livmoren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Kvinneligheten sitter i så mye mer enn livmoren. Hadde den ikke gjort det, så hadde ikke de som ikke kan få barn eller de som er i/etter overgangsalderen heller vært kvinnelige.

Du må prøve å se på deg selv som kvinne, du er akkurat like mye verd som du var med livmor.

Gjest Klem på deg

Nå er jeg en mann, og har ikke så masse erfaring om emnet.

Min mor fjærner livmoren da jeg var ung, og hadde det nok likedan som du.

Etter en tid, så blomstret hun heldigvis til igjen.

Nå er jeg en voksen mann, og kan med hånden på hjertet si :

Du er IKKE noe mindre kvinne i mine øyner nå, enn før operasjonen.

Vær glad du er blitt frisk igjen, og du skal se at du også blomstrer til igjen etter en stund :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...