Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 28 år og veier 75 kg. Jeg ser ikke "tykk" ut, men overvekten sitter hovedsakelig i lårene, rompen og magen. Under min graviditet gikk jeg ned fra 85 kg til 75 kg. Jeg gikk ikke opp i det hele tatt. Nå 1,5 år etter fødselen spiser jeg sundt og trener 3-4 ganger i uken (holdt på i 3 mnd), men går ikke ned noe som helst. Historie: jeg har hatt bulimilignende forstyrrelser i 10 år og tarmene fungerer ikke så veldig bra, jeg har også den siste tiden fått en hevelse øverst i ryggen og jeg selv mistenker Cushing. Dette skal legen min snakke om til høsten, men han tror ikke noe på det. Selv om velding mange symptomer stemmer overens med meg. Så mitt spørsmål er: kan graviditet gjøre at du går ned i vekt dersom du har Cushing, pga hormoner oa? Og hvorfor er det så vanskelig for meg å slanke meg nå?

Fikk beskjed fra "allmenn medisin" forum om å sende spørsmålet til deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32801-graviditet-cushing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...