Gjest sussa j. Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Siste uka har vært full av prøvelser og voldsom angst. Lurer på om jeg har tatt meg helt ut, for nå er jeg helt flat følelsesmessig. Alt er liksom likegyldig og meningsløst. Gjør mine vanlige ting, men det er som om jeg ikke er helt tilstede og jeg er litt som en robot som fungerer automatisk. Hva er dette for en tilstand? Er det normalt å reagere sånn etter ganske ekstreme følelsesmessige påkjenninger? Går ikke på medisiner, så kan ikke være det. Takknemlig for svar. 0 Siter
Gjest the secret Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Sikkert autopiloten som har slått inn ja. Du orker ikke å ta inn flere inntrykk akkurat nå og da er det vanlig å bli litt sånn følelsesløs. Kroppen ordner opp selv skal du se, som regel ihvertfall. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 "Er det normalt å reagere sånn etter ganske ekstreme følelsesmessige påkjenninger?" Helt normalt, det er kroppens og hodets mestringsmåte. Du kobler av for inntrykk en periode. Bruk tid på deg selv, få nok hvile, spis godt, det vil gå over og du vil komme tilbake til deg selv igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.