Gå til innhold

Hvilken tilstand er dette?

Anbefalte innlegg

Gjest sussa j.
Skrevet

Siste uka har vært full av prøvelser og voldsom angst. Lurer på om jeg har tatt meg helt ut, for nå er jeg helt flat følelsesmessig. Alt er liksom likegyldig og meningsløst. Gjør mine vanlige ting, men det er som om jeg ikke er helt tilstede og jeg er litt som en robot som fungerer automatisk. Hva er dette for en tilstand? Er det normalt å reagere sånn etter ganske ekstreme følelsesmessige påkjenninger? Går ikke på medisiner, så kan ikke være det. Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest the secret
Skrevet

Sikkert autopiloten som har slått inn ja. Du orker ikke å ta inn flere inntrykk akkurat nå og da er det vanlig å bli litt sånn følelsesløs. Kroppen ordner opp selv skal du se, som regel ihvertfall.

Gjest xbellax
Skrevet

"Er det normalt å reagere sånn etter ganske ekstreme følelsesmessige påkjenninger?" Helt normalt, det er kroppens og hodets mestringsmåte. Du kobler av for inntrykk en periode. Bruk tid på deg selv, få nok hvile, spis godt, det vil gå over og du vil komme tilbake til deg selv igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...