Gjest Kixx Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Hei. Jeg er i en veldig stressfull situasjon med tanke på jobb og bosted etc. Hver gang jeg føler meg stresset, så blir jeg dårlig stort sett et par timer senere. Jeg føler meg konstant dårlig, vondt i hodet og kvalm. Spyr omtrent annenhver dag, sliter med søvn og dette går utover jobben. Har dere noe tips på hva jeg kan gjøre evt ? Bør jeg oppsøke min fastlege ? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 "Har dere noe tips på hva jeg kan gjøre evt ?" Er det utelukket at dette har en fysisk årsak? I så fall bør du gjøre det logiske -rydde opp i kaoset ang jobb/bosted. Jeg antar at dette er lettere sagt enn gjort, -hvor lenge må du leve slik? Handler det om 2 uker, 2 måneder, 2 år? 0 Siter
Krisj Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 "Har dere noe tips på hva jeg kan gjøre evt ?" Er det utelukket at dette har en fysisk årsak? I så fall bør du gjøre det logiske -rydde opp i kaoset ang jobb/bosted. Jeg antar at dette er lettere sagt enn gjort, -hvor lenge må du leve slik? Handler det om 2 uker, 2 måneder, 2 år? Tusen takk for svar. Det gjelder forsåvidt generelt stress.. Blir helt utslitt og ubrukelig, samt kvalme og hodepine. Situasjonen jeg er i vil nok vare i et par måneders tid, inntil jeg har klart å rydde opp. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Tusen takk for svar. Det gjelder forsåvidt generelt stress.. Blir helt utslitt og ubrukelig, samt kvalme og hodepine. Situasjonen jeg er i vil nok vare i et par måneders tid, inntil jeg har klart å rydde opp. Da ville jeg søkt hjelp, ta kontakt med din allmenlege. Dersom dette er mer enn en "fase" i livet og skjer generellt bør du henvises videre til psykolog. 0 Siter
Krisj Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Da ville jeg søkt hjelp, ta kontakt med din allmenlege. Dersom dette er mer enn en "fase" i livet og skjer generellt bør du henvises videre til psykolog. Da skal jeg gjøre det så fort jeg får tid. Tusen takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.