Gå til innhold

Stress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er i en veldig stressfull situasjon med tanke på jobb og bosted etc. Hver gang jeg føler meg stresset, så blir jeg dårlig stort sett et par timer senere. Jeg føler meg konstant dårlig, vondt i hodet og kvalm. Spyr omtrent annenhver dag, sliter med søvn og dette går utover jobben. Har dere noe tips på hva jeg kan gjøre evt ? Bør jeg oppsøke min fastlege ?

Videoannonse
Annonse
Gjest xbellax
Skrevet

"Har dere noe tips på hva jeg kan gjøre evt ?" Er det utelukket at dette har en fysisk årsak? I så fall bør du gjøre det logiske -rydde opp i kaoset ang jobb/bosted. Jeg antar at dette er lettere sagt enn gjort, -hvor lenge må du leve slik? Handler det om 2 uker, 2 måneder, 2 år?

Skrevet

"Har dere noe tips på hva jeg kan gjøre evt ?" Er det utelukket at dette har en fysisk årsak? I så fall bør du gjøre det logiske -rydde opp i kaoset ang jobb/bosted. Jeg antar at dette er lettere sagt enn gjort, -hvor lenge må du leve slik? Handler det om 2 uker, 2 måneder, 2 år?

Tusen takk for svar.

Det gjelder forsåvidt generelt stress.. Blir helt utslitt og ubrukelig, samt kvalme og hodepine.

Situasjonen jeg er i vil nok vare i et par måneders tid, inntil jeg har klart å rydde opp.

Gjest xbellax
Skrevet

Tusen takk for svar.

Det gjelder forsåvidt generelt stress.. Blir helt utslitt og ubrukelig, samt kvalme og hodepine.

Situasjonen jeg er i vil nok vare i et par måneders tid, inntil jeg har klart å rydde opp.

Da ville jeg søkt hjelp, ta kontakt med din allmenlege. Dersom dette er mer enn en "fase" i livet og skjer generellt bør du henvises videre til psykolog.

Skrevet

Da ville jeg søkt hjelp, ta kontakt med din allmenlege. Dersom dette er mer enn en "fase" i livet og skjer generellt bør du henvises videre til psykolog.

Da skal jeg gjøre det så fort jeg får tid. Tusen takk for svar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...