Gå til innhold

På an igjen med seroquel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på cipralex, og har gått på sobril i 2mnd. Da jeg skulle slutte med sobril fikk jeg sinnsyk angst. Har brukt seroquel før men la veldig på meg, og var trøtt.

Av to onder så kan jeg velge: Angst som fan, fanget i et rom, redd alt. Eller seroquel , litt småfeil, men rolig.. sukk. Hvor feit blir man?

Min psykiater har ferie så kan ikke få prøvd ut annet enda.

Skal på modum bad om en mnd da, så får håpe dem kan finne annet medisin.

Videoannonse
Annonse
Gjest tinzytown
Skrevet

På modum så tar de fra deg alt som heter sobril, valium osv.

Der skla du lære deg å leve uten beroligende medisiner, du skal lære å takle livet som det er, med sine opp og nedturer.

Du får seff beholde faste medisiner, men alt utenom regner jeg med at du kan se lenge etter.

Var ivertfall det jeg fikk beskjed om.

Høres kanskje skummelt ut, men jeg har stor tro på at det programmet de har på modum er for det beste.

Gjest xbellax
Skrevet

"Har brukt seroquel før men la veldig på meg, og var trøtt." Trøttheten vet jeg mange har strevd med, men det at man legger på seg er jo veldig opp til deg og hva du putter i munnen. Spis sunt, hold deg til faste måltider, spis mat som metter, hold deg i fysisk aktivitet og drikk mye vann. Kjenner du en vedvarende intens ulvehunger som gjør at du begynner på matorgier kl 03 på natten bør du reagere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...