Gå til innhold

variert sex...?

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla

Jeg og kjæersten har vært sammen i 6 mnder og har hatt sex omtrent fra begynnelsen. Sexen er veldig bra. Han bor hjemme hos foreldrene enda, og jeg bor i kollektiv med huskamerater med soverom veg i vegg med mitt. Jeg har følt litt i siste tiden at det hadde vært spennende med noe nytt. Vi har alltid sex enten hos han på soverommet hans, eller hos meg, på mitt soverom. I og med at vi bor med andre, kan vi liksom ikke ta helt av, og ha sex alle steder i huset og slikt. Selve sexen vår er variert, men allikevel føler jeg at det blir litt rutine, når det alltid er på samme rom, i samme seng. Når vi er sammen, begynner det ofte med at vi ser en film/ spiller et spill eller lignende, og utover kvelden blir det mer og mer kos og til slutt sex. Hvordan kan vi variere sexlivet vårt, når vi er såpass "låst" i hvor vi kan være? Tips mottas med takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328036-variert-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter 6 månedere bør ikke sexen være kjedelig. Det må være mangel på fantasi.

Men hvorfor ikke ha sex ute i det fri? eller i bilen? eller andre steder det kan være spennende, uten at dere "påtvinger" sexen dere andre folk i nærheten? Her er det bare fantasien som stopper dere. Du kan fantasere om dette når du onanerer så kommer du helt sikkert på mye fint og spennende dere kan gjøre som du kan sette ut i livet, her er mulighetene mange. La fantasien slippe til og jeg er helt sikker på at du kan komme på mye dere kan gjøre, garantert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328036-variert-sex/#findComment-2740276
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...