Gå til innhold

Moden dame ønsker sex

Anbefalte innlegg

Gjest Profilen min

Jeg trenger ikke samboer eller ektemann, men jeg trenger sex. I kveld får jeg ikke tankene fra sex selvom/eller kanskje fordi jeg hadde en aldeles herlig sexopplevelse før i kveld:-)

Jeg trenger sex hvor jeg får ordentlig knull, men samtidig får omsorg og prat. Jeg vil bli tatt hardt forfra og bakfra, fingret, slikket og knullet. Jeg vil ikke ha pingler og gidder ikke lære opp unge gutter. Jeg vil ha erfarne menn. Hvordan skal jeg lære en profil for å gjøre meg attraktiv og få frem det jeg vil?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328094-moden-dame-%C3%B8nsker-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Modenmann

Hvorfor gjøre det så vanskelig? Det er da bare å gå ut enten på gaten eller en bar og spørre menn om de vil ha sex med deg. Etter litt prøving og feiling finner du garantert en du liker.

Lykke til!

Hvor bor du ? Øst -vest - nord - sør ?

Du kan jo sende meg en mail, så kan du få en moden mann :-)

En som liker det - leenge :-)

Gjest enklest er billigst

Hvor bor du ? Øst -vest - nord - sør ?

Du kan jo sende meg en mail, så kan du få en moden mann :-)

En som liker det - leenge :-)

Den skulle vel neppe til meg. Jeg er langt fra moden. Dessuten er "dansekortet" mitt fult.

Dere får kose dere!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...