Gå til innhold

Lang ventetid på frikort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åtte uker???? Er du sikker på at det er underveis og at det ikke har kommet bort i systemet? I fjor tok det bare noen få dager å få frikortet, men da var det også tidligere på året.

Nei, jeg snakket med en taxisjåfør i går og han sa at folk klaget fordi det tok så lang tid nå, og sa at folk sa 8 uker.

Men altså, trygdekontoret mistet kvitteringene mine i år og jeg måtte skaffe nye og taxikvitteringer kan ikke skaffes på nytt pga datatilsynet og derfor har jeg bare fått tilbake halvparten av det jeg skulle. Jeg sendte inn i januar og frikortet mitt er datert 12 mars.

Annonse

Nei, jeg snakket med en taxisjåfør i går og han sa at folk klaget fordi det tok så lang tid nå, og sa at folk sa 8 uker.

Men altså, trygdekontoret mistet kvitteringene mine i år og jeg måtte skaffe nye og taxikvitteringer kan ikke skaffes på nytt pga datatilsynet og derfor har jeg bare fått tilbake halvparten av det jeg skulle. Jeg sendte inn i januar og frikortet mitt er datert 12 mars.

''Nei, jeg snakket med en taxisjåfør i går og han sa at folk klaget fordi det tok så lang tid nå, og sa at folk sa 8 uker.

''

Du skal ikke tro på alt du leser i avisa, eller alt hva taxisjåfører sier. :P

''Nei, jeg snakket med en taxisjåfør i går og han sa at folk klaget fordi det tok så lang tid nå, og sa at folk sa 8 uker.

''

Du skal ikke tro på alt du leser i avisa, eller alt hva taxisjåfører sier. :P

LOL, han er ikke den eneste jeg har hørt det fra, men han var den siste. De brukte jo to mnd på å sende ut mitt også så...

LOL, han er ikke den eneste jeg har hørt det fra, men han var den siste. De brukte jo to mnd på å sende ut mitt også så...

Fikk akkurat mail fra NAV der de opplyste om at ventetiden er ca 6-8 uker for frikort. Så taxisjåføren har nok dessverre rett! Dette er i Hordaland

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...