Gjest henne123 Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Er det lang ventetid på frikort? Leverte kravet inn for over ei uke sia og har ikke fått frikortet i posten ennå... Bor i Kristiansand... 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Hehe, én uke og du har begynt å vente på NAV allerede? 0 Siter
Gjest henne123 Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Akkurat nå er det 8 uker her Åtte uker???? Er du sikker på at det er underveis og at det ikke har kommet bort i systemet? I fjor tok det bare noen få dager å få frikortet, men da var det også tidligere på året. 0 Siter
Cilien Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Har ventet tre uker - ikke fått ennå. Jeg leverte på selve NAV-kontoret. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Åtte uker???? Er du sikker på at det er underveis og at det ikke har kommet bort i systemet? I fjor tok det bare noen få dager å få frikortet, men da var det også tidligere på året. Nei, jeg snakket med en taxisjåfør i går og han sa at folk klaget fordi det tok så lang tid nå, og sa at folk sa 8 uker. Men altså, trygdekontoret mistet kvitteringene mine i år og jeg måtte skaffe nye og taxikvitteringer kan ikke skaffes på nytt pga datatilsynet og derfor har jeg bare fått tilbake halvparten av det jeg skulle. Jeg sendte inn i januar og frikortet mitt er datert 12 mars. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Nei, jeg snakket med en taxisjåfør i går og han sa at folk klaget fordi det tok så lang tid nå, og sa at folk sa 8 uker. Men altså, trygdekontoret mistet kvitteringene mine i år og jeg måtte skaffe nye og taxikvitteringer kan ikke skaffes på nytt pga datatilsynet og derfor har jeg bare fått tilbake halvparten av det jeg skulle. Jeg sendte inn i januar og frikortet mitt er datert 12 mars. ''Nei, jeg snakket med en taxisjåfør i går og han sa at folk klaget fordi det tok så lang tid nå, og sa at folk sa 8 uker. '' Du skal ikke tro på alt du leser i avisa, eller alt hva taxisjåfører sier. 0 Siter
Gjest Deva Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Jeg fikk mitt etter åtte uker,ganske lang tid synes jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 ''Nei, jeg snakket med en taxisjåfør i går og han sa at folk klaget fordi det tok så lang tid nå, og sa at folk sa 8 uker. '' Du skal ikke tro på alt du leser i avisa, eller alt hva taxisjåfører sier. LOL, han er ikke den eneste jeg har hørt det fra, men han var den siste. De brukte jo to mnd på å sende ut mitt også så... 0 Siter
Cilien Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 LOL, han er ikke den eneste jeg har hørt det fra, men han var den siste. De brukte jo to mnd på å sende ut mitt også så... Fikk akkurat mail fra NAV der de opplyste om at ventetiden er ca 6-8 uker for frikort. Så taxisjåføren har nok dessverre rett! Dette er i Hordaland 0 Siter
cathlin Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Send en mail til ditt lokale nav og spør dem. Jeg ventet på frikortet i 2 mnd, mens de egentlig hadde sendt det for lenge siden, bare til feil adresse. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Fikk akkurat mail fra NAV der de opplyste om at ventetiden er ca 6-8 uker for frikort. Så taxisjåføren har nok dessverre rett! Dette er i Hordaland Jeg har snakket med dem i dag for de skylder meg noen reisepenger og de sa det samme om de pengene her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.