Gjest Romanov Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 Hei NHD. Jeg vil spørre deg om Imovane går for å være en "sterk" sovemedisin. Selv opplever jeg dem bare som svakt søvndyssende, har alltid gjort det, jeg har brukt Imovane i mange år (ikke sammenhengende). Men ikke engang 2 Imovane (15 mg), pluss 2 Phenergan er nok til å få meg i søvn. Hvordan er det med dette egentlig? Er 15 mg Imovane en sterk dose, som bør få hvem som helst i søvn? Hvis du f.eks skulle sammenligne det med Rohypnol? Ikke at jeg bruker Rohypnol, kommer heller aldri til å gjøre det. Andre medisiner jeg bruker er Cipramil og Stesolid. Takknemlig for svar. 0 Siter
Gjest uglenatt Skrevet 29. april 2009 Skrevet 29. april 2009 jeg bruker 15 mg imovane,og synes det er helt passe. i starten var det vel bedydelig mindre,men så øker toleransen før den (forhåpentligvis) stabiliserer seg. imovane er mildere enn rohypnol.men trenger du mer enn 15 mg av imovane for i det hele tatt sovne,bør du kanskje skifte merke. for de som ikke bruker sovetabletter tror jeg nok imovane kan virke "sterkt" når man er oppe i den dosen 0 Siter
Gjest Romanov Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 jeg bruker 15 mg imovane,og synes det er helt passe. i starten var det vel bedydelig mindre,men så øker toleransen før den (forhåpentligvis) stabiliserer seg. imovane er mildere enn rohypnol.men trenger du mer enn 15 mg av imovane for i det hele tatt sovne,bør du kanskje skifte merke. for de som ikke bruker sovetabletter tror jeg nok imovane kan virke "sterkt" når man er oppe i den dosen Heil Da kan jeg like gjerne slutte med både Imovane og Phenergan. Ingen vits i å bruke medisiner som ikke hjelper. Takk for svar 0 Siter
Gjest Romanov Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Heil Da kan jeg like gjerne slutte med både Imovane og Phenergan. Ingen vits i å bruke medisiner som ikke hjelper. Takk for svar Jøye meg!!! Jeg mente å skrive "Hei" i svaret, og ikke...ja dere ser hva som står. Beklager så mye!! Det var overhodet ikke meningen! 0 Siter
Gjest uglenatt Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Jøye meg!!! Jeg mente å skrive "Hei" i svaret, og ikke...ja dere ser hva som står. Beklager så mye!! Det var overhodet ikke meningen! jeg så det ikke før du selv kommenterte det:P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.