Gå til innhold

ABILIFY

Anbefalte innlegg

Kan med ha bivirkninger som ikke er beskrevet i pakkningsvedlegget ? Jeg er sjokkert over meg selv / følgende : Fra å være den tause, stille og dype depresive kjenner jeg etter 3 ukers bruk ( 15 mg) meg syk rastløs, urolig og har en slags spenning, mulig ide i hode om å gjøre gale ting. Jeg har god økonomi, men er begynt å stjele ;-( for å få ut galskap og spenning, det tilfredstiller. Jeg er flau på egene vegne og vil ikke dette. Jeg er begynt å prate mer og sier rare ting jeg før var flau av å tenke på...jeg har fått tanker om og en trang til å røyke hasj, har aldri gjort dette før eller tenkt tanken en gang. jeg kjenner generelt trang til sprøe ting, har lyst å gjøre noe galt... noen som har noen ide om hva og hvorfor dette har inntruffet ? Det må jo være en med.sammenheng eller hva ? ;-) Har fått sobril 15 mg x 3 for uroen, men liten effekt. Undrende og usikker på veien videre..........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328150-abilify/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Annonnonno

Jeg ble hyper og helt manisk i hodet av abilify. I tillegg følte jeg meg syk (skikkelig feber, influensasyk) og lå lys våken hele natta på abilify.

Kan jo kanskje være du har fått en slags "hyper" reaksjon som har tatt en annen retning enn min.

Jeg ble også mer "rar" i form av tanker på den medisinen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328150-abilify/#findComment-2741656
Del på andre sider

knekt gren

Jeg ble hyper og helt manisk i hodet av abilify. I tillegg følte jeg meg syk (skikkelig feber, influensasyk) og lå lys våken hele natta på abilify.

Kan jo kanskje være du har fått en slags "hyper" reaksjon som har tatt en annen retning enn min.

Jeg ble også mer "rar" i form av tanker på den medisinen.

Jeg har fått søvnen tilbake ved Ability, merker ingen bivirkninger ;-) føler selv den hjelper meg. Men merker at "det er som om jeg kommer ut av en dvale etter laaaang tid" og oppdager ulike ting som jeg ikke hadde forventet med meg selv. Og ja, jeg merker litt hyper akt. i form av tale............. og lyster jeg ikke ante om før bruk. Vet bare at det er merkelig, samtidig kan vel tabeletter gjøre ufattelig mye rart med både kropp og tanker, langt mer enn det vi fatter tenker jeg. Takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328150-abilify/#findComment-2741817
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...