Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Det har vært spørsmål om dette på DOL. Her er en aktuell oppdatering: http://www.tidsskriftet.no/index.php?seks_id=1823082 0 Siter
Gjest aurorixbr. Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Gjelder dette Aurorix også? Ble litt skremt jeg 0 Siter
Gjest aurorixbr. Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Ble litt skremt jeg Særlig det om anestesi? /blodtrykk??gjelder det samme for aurorix? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Skrevet 2. mai 2009 Særlig det om anestesi? /blodtrykk??gjelder det samme for aurorix? Det har du fått svar på tidligere. 0 Siter
Gjest aurorixbr. Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Det har du fått svar på tidligere. det må være lenge siden. Hvorfor kan du ikke svare skikkelig når du allikevel svarer? 0 Siter
Gjest konsalik Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 det må være lenge siden. Hvorfor kan du ikke svare skikkelig når du allikevel svarer? Bruke søkefunksjonen kanskje? 0 Siter
Gjest aurorixbr. Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Det har du fått svar på tidligere. Slike svar får meg til å føle meg "dum" og "liten" - 0 Siter
Gjest slik ser jeg det Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Slike svar får meg til å føle meg "dum" og "liten" - Det er slik at når en har helseangst slik som du har, vil det ikke være riktig av en psykiater å nære dette ved å svare flere ganger på det samme. Så det er ikke for at du skal føle deg liten, men gjentakelser gjør en ikke roligere på sikt. 0 Siter
Gjest aurorixbr. Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Det er slik at når en har helseangst slik som du har, vil det ikke være riktig av en psykiater å nære dette ved å svare flere ganger på det samme. Så det er ikke for at du skal føle deg liten, men gjentakelser gjør en ikke roligere på sikt. Jo faktisk gjør det det for meg iallefall. Trenger bekreftelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.