Gå til innhold

Blødning

Anbefalte innlegg

Gjest En anelse bekymret

Hei! I dag opplevde jeg å få en blødning som kom veldig plutselig. Det kom blodkoagler og små slimklumper. Nå blør jeg som på begynnelsen av en vanlig menstruasjon, men kjenner ingen av de karakteristiske smertene som vanligvis opptrer første dag. Kjent meg litt "rar" i magen de siste dagene. Har regelmessig mens som ikke skal komme før om ca. 9 dager, så jeg er litt bekymret. Har av og til opplevd litt blod i forbindelse med e.l (om dette skulle være det), men ikke så mye som nå og heller ikke konsistensen og varigheten stemmer. Tidspunktet er heller ikke rett. Kan legge til at jeg for fire dager siden hadde ubeskyttet sex uten at mannen fikk sædavgang. Kvinne, 30 år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328165-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...