Gå til innhold

Ta det opp eller ikke

Anbefalte innlegg

Gjest andrinejenta

Har en kjæreste som for tiden jobber i Danmark, han er 41 år, ganske mange år eldre enn meg. Jeg har på følelsen at han er sammen med meg for å ha en når han er hjemme og når han trenger det. Han snakker hele tiden om trofasthet, hvor viktig dette er for han, at jeg ikke må tenne på andre enn han og at han ikke vil at jeg skal gå på byen fordi å gå på byen bare er for å finne en sex partner... Så klarte jeg å si her en dag at HAN ikke måtte ha andre enn meg, da fikk jeg til svar at han ikke stolte på meg fordi de som sier slikt og er redd for slikt er de som er utro....og han har altså sagt det samme til meg utallige ganger.......

Nå har han fått for seg at han skal på byn i dag og i morgen med kompiser, noe som etter hans syn bare er en plass for å finne seg noen....Kan noen hjelpe meg å tyde dette her? Jeg vil ta det opp med han og si at jeg blir usikker på om han er til å stole på pga hans rare utsagn, men er redd for å da virke kjempesjalu og ødelegge noe,er så oppover ørene forelsket....

Leser innlegget mitt selv nå og ser at det hele høres latterlig ut, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og trenger virkelig noen synspunkter...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328173-ta-det-opp-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde satt foten hardt ned her altså! Så han skal få gå ut på byen med kompiser og kose seg, men om du vil så blir han sur og sier at du ikke får lov?!

Det hadde ikke vært mye aktuelt her og hadde nok vært spikeren i kista om jeg hadde vært usikker på forholdet på forhånd.

jubalong70

Uff, jeg får skikkelig ekle følelser når jeg leser innlegget ditt.

Her er det en velvoksen mann som har fått seg en ung kjæreste. En mann som vil fortsette å leve livet som før, men som ikke vil at kjæresten skal ha et liv som ikke inkluderer ham.

Jeg ser for meg en fremtid (dersom dere mot formodning fortsettter å være sammen), der du blir "lenket" til huset så sant han ikke er sammen med deg.

Han virker voldsomt sjalu, samtidig som han ikke selv vil gi slipp på noen del av friheten han hadde som singel.

Du må sette foten ned - skikkelig hardt. Forklar at du selvfølgelig fortsatt vil gå på byen med vennene dine - at det ikke nødvendigvis betyr at du ønsker å finne en å ha sex med, men at du har det koselig med vennene dine.

Godtar han ikke dette - så gir du ham på båten - først som sist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...