Gå til innhold

så lei og deppa av singeltilværelsen!!

Anbefalte innlegg

Gjest kalleklovnnne

Jeg er så utrolig lei av å være singel!! Prøvd alt, byen, nettet osv. Finner ingen, og de jeg vil ha vil ikke ha meg! Dette er skikkelig ille nå, er 36 år, jente, og har jo lyst på familie en dag. Det spøker virkelig for fremtidig barn og familielykke. Gjør meg så trist, vært single i snart 4 år, det er så deprimerende i lengden. Skulle ønske det var vanlig å sjekke på butikken, busstoppet osv, men her i Norge blir man bare sett rart på om man skulle være så " sprø" å gjøre det...Har heller ingen venner eller venner vi venner som har single venner...

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
Tålmodighet

Hei,

Jeg er også i din situasjon. Det er utrolig ensomt og leit. Jeg er av samme kjønn som deg og tre år yngre. Jeg har også forsøkt nett, blind-date mm. Jeg bor i Oslo og føler det er håpløst å finne noen som virkelig vil forsøke å date med intensjonen om å innlede et forhold. Jeg har også venner som har slått seg til ro med barn og ektemann, og vennene deres igjen er heller ikke single. Det gjør også helgene og høytidsdager ensomme og triste. Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har tenkt på melde meg på en kurs, et idrettslag, eller noe annet sosialt for å først og fremst finne vennskap. Derfra kan det jo være noe som kan skje?

Jeg ønsker deg lykke til og at kjærligheten vil smile til deg snart!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...