Gå til innhold

kjønnsleppereduksjon

Anbefalte innlegg

Gjest FrøkenV

Hei, er en jente på 15 år. Jeg har store kjønnslepper, og det er veldig problematisk. Jeg sykler ofte, og trener dans og disse øvelsene gjør slik at leppene blir ømme og såre etter treningen. Noen dager kan jeg ha veldig vondt, og det gjør vondt å gå etter treninger. I tiliegg har jeg hatt samleie, og da ble kjønnsleppene dratt med inn da, ja penisen var på vei inn. Dette var smartefult, og har skjedd gjentatte ganger. Kan en jente på 15 ta en kjønnsleppereduksjon? OG isåfall hvo mye koster det, og må man ha med foreldre ? har litt problemer med å fortelle dette til foreldrene mine, ja tilogmed til moren min fordi dette er et intimt tema, og som jeg har vansker for å snakke om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328198-kj%C3%B8nnsleppereduksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Håper du får det greit

Hei du.

Siden du er såpass plaget som du beskriver at du er så hadde det vel vært bra å fått noen til å kikke på det og gi en vurdering på hva som kan være "feil" og hva du kan gjøre med det.

Du kan desverre ikke regne med noen form for operasjoner uten dine foreldres viten inntil du er 18. Så hvis du mener du vil trenge et inngrep så er dette noen du faktisk må ta opp med dine foreldre, hvis ikke så må du altså vente noen år.

Det hadde kanskje vært greit også siden vi jo vokser og forandre oss på disse årene fra 15 til 18. Men jeg har full forståelse for at problemet ditt kan være av slik art at det ikke er så godt å leve med.

Hva som skal til for å få en slik operasjon dekket vet jeg ikke. Men privat koster det rundt 15 - 20 for begge sider. Jeg tror hvis jeg var deg at jeg hadde fått meg time hos en gynokolog som kunne vurdere litt og gi meg råd på hva å gjør og hvordan gå frem. Men altså, inngrep kommer aldri på tale uansett uten dine foreldres samtykke og viten.

Lykke til i allefall. Og skriv gjerne inn og fortell hvordan det går med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...