Orio Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Er en pf-diagnose noe å skamme seg over/være flau over? Kompliserer pf behandlingen av andre psykiske sykdommer/problemer? 0 Siter
Gjest perfor Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 '' Er en pf-diagnose noe å skamme seg over/være flau over? '' Nei. Eller det bør i alle fall ikke være det, men mange som har en synes vel dessverre det likevel '' Kompliserer pf behandlingen av andre psykiske sykdommer/problemer? '' Ja. Ut ifra hva jeg har lest og hørt gjør det det. 0 Siter
Gjest skrudd sammen Skrevet 1. mai 2009 Skrevet 1. mai 2009 Jeg mener at den eneste nytten en pf-diagnose har er en diagnose å søke seg til behandling med, og at man kan ha/få muligheten med å jobbe med selvutvikling. At den sier at man har et potensiale for forbedring. Ellers mener jeg at den har liten verdi i seg selv. Det gjelder sikkert for flere diagnoser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.