Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva det er, men hva det kanskje kan være..

Jeg hadde det samme som deg i forrige uke. Dagen etter våknet jeg midt på natten med kraftig diarè og oppkast. Dette varte i et og et halvt døgn. Jeg ringte legen, og han sa jeg hadde garantert fått omgangssyke. Var visst MANGE som hadde det nå. Så jeg fikk beskjed om å legge meg ned og ta det helt med ro. Nå er jeg like frisk og rask som jeg alltid har vært. :o)

Men man kan ikke være sikker, så ring legen din du.

Klem fra Kreativia 39+5

Åsa Prebensen, Jordmor

Mest troligt är att du har drabbats av en omgangssyke. Kanske du har ätit något som inte har varit bra, eller att det är andra runt dig som har smittat dig? Försök att se det an och vila dig mest möjligt. Är det en "vanlig" omgangsyke så är detta inte farligt för barnet. Försök att få i dig vätska att dricka feks cola utan kolsyra. Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...