Gå til innhold

smerter i høyere siden under ribbeina

Anbefalte innlegg

Gjest Sejla

Min samboer, 33 år gammel plages med krampe lignende smerter under ribbeina.Det forekomme kun om natten.Smerten stråler i ryggen .Han har vært innlagt på Haukeland , det har blitt tatt , både ultralyd, og CT uten at de har funnet noe gallestein.Hva kan det være som gir slike smerter. Han går på en del antidepresive som legene sier ikke skal ha noe betydning.På onsdag skal han ta EUS, som slik eg skjønner en en undersøkelse der de fører slangen inn via munn ned i tarmen.Hva kan de finne der som kan gi han slike smerter?Fortvilet han får ikke sove, eg får ikke sove . Hilsen fra Bergen

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...