slumris Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Hei. Håper dere kan hjelpe meg med mit "problem". Jeg har i over 10 år nå vært plaget av frostrier på kvelden - natta, aldri på dagen. Det som skjer er at jeg begynner plutselig å fryse noe voldsomt, rister i hele kroppen, kjennes ut som jeg spenner alle musklene i kroppen. Jeg blir også glovarm. Dette varer fra et par minutter til ca 10 minutter. Ettterpå så svetter jeg noe voldsomt, blir våt over hele kroppen. (akkurat på samme måte som når man har høy feber, og den er på vei ned) Dette sker noen ganger et par ganger i løpet av en uke, og det kan gå et par måneder uten at jeg har disse anfallene. Veldig plagsomt, og jeg lurer veldig på hvorfor dette skjer. Min fastlege har ikke noe svar å gi meg. Veldig takknemlig for svar. 0 Siter
Gjest lavtstoffskifte Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Frostrier _kan_ være et symptom på hypothyerose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.