DOCG Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Alli med samme virkestoff som i Xenical. Alli inneholder 60 mg orlistat, mens Xenical inneholder 120 mg. Må si jeg er litt skeptisk til dette, sikkert flott for de som har nytte av dene medisinen, men jeg tenker på mennesker med spiseforstyrrelser og farlig lav BMI. Det kan umulig være sunt for dem å hive i seg dette. Vitaminmangel på vettløselige vitaminer kan også være problematisk hvis man ikke er klar over det. http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____80277.aspx 0 Siter
Gjest mangler vett... Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 ''vettløselige vitaminer kan også være problematisk hvis man ikke er klar over det. '' Ja, jeg har slitt vettet av meg i mange sammenhenger og det har vært svært problematisk ) 0 Siter
AnnaSara Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 ''vettløselige vitaminer kan også være problematisk hvis man ikke er klar over det. '' Ja, jeg har slitt vettet av meg i mange sammenhenger og det har vært svært problematisk ) He, he.... 0 Siter
Gjest - syns nå jeg - Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Man kan jo ikke forby "alt" heller, fordi noen mennesker ikke kan klare å styre seg selv, det være seg i den ene aller andre retningen. Et menneske som lider av anorexia/bulimi vil da istedet for slankepiller bruke avføringsmidler, stikke fingrene i halsen eller få tak i kanskje enda farligere tabletter fra utlandet. Skal vi kanskje opprette et mineralvann-pol, hvor det skal stå noen i døra og si: Nei du får ikke kjøpe brus, for du er for tjukk? Litt søkt problemstilling, kanskej, men i prinsippet blir det jo det samme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.