jasåsånnerdet Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Kan man bli deprimert av å bruke AD? Hva vil du anbefale meg å gjøre hvis jeg mistenker at jeg er i ferd med å bli deprimert - og at Zoloft er synderen? Jeg er faktisk redd for å slutte med medisineringen, da jeg ikke vil bli som jeg var før jeg begynte med medisin..Det var for slitsomt, både for meg og ikke minst de rundt meg (mistenksomhet, sinne, frustrasjon, overanalysering, osv). 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har aldri hørt om noe slikt. Uansett får du ikke tilstrekkelig hjelp av medisinen, og du bør diskutere dette på nytt med den som gir deg Zoloft. 0 Siter
FGT Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Har du aldri følt noe bedring med Zoloft ? Hvilken medisiner har hjulpet deg tidligere da, siden du antyder at du er blitt bedre, og vil ikke tilbake til slik du var før? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.