Gjest Blomstervenn. Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Gikk først på Zoloft 3 uker grunnet sterk angst og depresjon. Angsten bare økte, fikk Vival 5 mg, og Zopiclone fordi jeg monumentalt sluttet å sove. Fikk plutselig selvmordstanker og selvskadet meg i hånden! Aldri haft tanker om noe sånt førr. Haft lettere depresjoner gjennom åren med et par års mellomrom, aldri brukt antidepressive førr,men denne siste er hard. Moderat kalte legen den. Kom på akutpsykiatrisk lukket post i Oslo, og var der over påsken. Fikk Vival, og de byttet til Efexor, 37,5 mg x2 + Sobril 10mg x2 og 10 mg Zopicline. Nå etter nye 3 uker med Efexor er angsten outholdelig, sover 4 timer i døgnet på Zopiclonen og har det ikke godt. Totalt 6 uker med antidepressive har gjort at jeg er helt låst hjemme, kommer ikke utenfor dørren grunnet svimmelhet, angst, beinkramper og utmattelse. Vet at det tar tid for virkning men nå orker jeg ikke mere, og har lyst at seponere Efexoren. Redd for at jeg blir så desperat at jeg gjør meg noe. Noen forslag? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Dette må du snarest diskutere med fastlegen din. Dette er ikke god nok behandling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.