Gå til innhold

aurorix

Gjest katastrofetenkeren

Anbefalte innlegg

Gjest katastrofetenkeren
Skrevet

Er det ingen mat restriksjoner på mao hemmeren Aurorix?

Videoannonse
Annonse
Gjest firepile
Skrevet

Har du ikke fått svar på det før?

Gjest aurorixbr.
Skrevet

Har du ikke fått svar på det før?

nei. har aldri spurt. Har spurt om operasjoner og sånn, men skvatt litt da jeg så alt man ikke kunne spise på mao hemmere. siden NHD ikke svarer meg regner jeg med jeg kan spise alt på aurorix.

Gjest beathes
Skrevet

Dietary Advice

No special diet is necessary, in contrast to irreversible MAOIs. Nevertheless, the patient should avoid excessive consumption of foods containing tyramine (e.g. cheddar cheese, fava beans, chianti wine) in order to avoid a rise in blood pressure.

Fra Wikipedia

Gjest aurorixbr.
Skrevet

Dietary Advice

No special diet is necessary, in contrast to irreversible MAOIs. Nevertheless, the patient should avoid excessive consumption of foods containing tyramine (e.g. cheddar cheese, fava beans, chianti wine) in order to avoid a rise in blood pressure.

Fra Wikipedia

hei takk for svar - vet du hva fava beans er?

Gjest beathes
Skrevet

hei takk for svar - vet du hva fava beans er?

Sådan ser favabønner ud friske

Slik ser de ut friske, men de finnes også i tørkede. Du kan google favabønner :)

Gjest aurorixbr.
Skrevet

Sådan ser favabønner ud friske

Slik ser de ut friske, men de finnes også i tørkede. Du kan google favabønner :)

takk for bryet:o))

Gjest beathes
Skrevet

takk for bryet:o))

Det var ikke noe brydere, så bare hyggelig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...