Gjest katastrofetenkeren Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Er det ingen mat restriksjoner på mao hemmeren Aurorix? 0 Siter
Gjest aurorixbr. Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Har du ikke fått svar på det før? nei. har aldri spurt. Har spurt om operasjoner og sånn, men skvatt litt da jeg så alt man ikke kunne spise på mao hemmere. siden NHD ikke svarer meg regner jeg med jeg kan spise alt på aurorix. 0 Siter
Gjest beathes Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Dietary Advice No special diet is necessary, in contrast to irreversible MAOIs. Nevertheless, the patient should avoid excessive consumption of foods containing tyramine (e.g. cheddar cheese, fava beans, chianti wine) in order to avoid a rise in blood pressure. Fra Wikipedia 0 Siter
Gjest aurorixbr. Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Dietary Advice No special diet is necessary, in contrast to irreversible MAOIs. Nevertheless, the patient should avoid excessive consumption of foods containing tyramine (e.g. cheddar cheese, fava beans, chianti wine) in order to avoid a rise in blood pressure. Fra Wikipedia hei takk for svar - vet du hva fava beans er? 0 Siter
Gjest beathes Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 hei takk for svar - vet du hva fava beans er? Slik ser de ut friske, men de finnes også i tørkede. Du kan google favabønner 0 Siter
Gjest aurorixbr. Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Slik ser de ut friske, men de finnes også i tørkede. Du kan google favabønner takk for bryet:o)) 0 Siter
Gjest beathes Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 takk for bryet:o)) Det var ikke noe brydere, så bare hyggelig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.