Gå til innhold

bivirkninger av lamictal

Anbefalte innlegg

Gjest ellinoraa

er en kvinne som lider av biopolar, har brukt lamictal den i 4-5 år. de siste året har jeg hatt konstant hodepine og i forbindelse med alkohol kjennes det ut som hodet skal sprenges.etter et glass vin starter den og varer et døgn med med oppkast. har vært hos lege som mener det er spennings hodepine. har vært hos kiropraktiker, fysioterapaut og manuelle teapaut, men alle har gitt meg opp. bruker ganske stor dose 400g men har nå tenkt å bare kutte den.hva mener du? har også tengt på at det kan skyldes overgangsalderen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328391-bivirkninger-av-lamictal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hoggormen

Kronisk hodepine kan ha mange grunner. Kjenner ikke til at Lamictal kan forårsake dette, og tviler vel å at det er synderen siden du har tatt det i så mange år. Jeg bruker samme medisin selv - 500mg uten bivirkninger. Du bør ikke under noen omstendighet bråslutte med Lamictal. Det kan du bli veldig dårlig av (fysisk). Det MÅ trappes ned.

Hvis ikke noen av de du har vært hos har funnet ut av hodepineproblemet ditt, så er kanskje neste stopp en nevrolog.

Gjest mien

ellinoraa, hvordan virker denne medisin ellers på deg? Legger du på deg av de?

Først til lisx...Lamictal skal være vektnøytral...altså ikke til å legge på seg av.

Jeg bruker 400 mg og har ingen bivirkninger.

Ellinoraa...det høres jo ut som du har spenningshodepine eller migrene. Smerter ved inntak av alkohol, særlig rødvin er jo ganske vanlig..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...