Gå til innhold

Betatt av min venninnes mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Totaklt forbudt spør du meg. Hadde blitt rasende hvis en av mine venninner hadde blitt sammen med min eks.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• hidi, the scorpion

9

• candyqueen_83

6

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Om det var mannen jeg mente jeg ville elske over alt på jord resten av livet og jeg ikke brød meg om å ha kontakt med venninnen, kunne det skjedd at jeg gjorde det du tenker på. Men det skal mye mer enn betatt til for å gjøre noe sånt, for det går nesten garantert ut over forholdet til venninnen din. Og mange av deres felles venner vil også reagere negativt, vil jeg tro.

Hvis du tenker litt praktisk på gjennomføringen, ser du nok at det vanskelig kan gjøres på en smidig måte. Skal du sitte og høre på venninnen din, for så å bli sammen med denne mannen? Eller holde deg unna henne i denne vanskelige perioden?

Og dersom hans mannlige venners koner og samboere er venninner av din venninne, blir det nok ikke så lett å være deg i mange sosiale sammenhenger fremover....

Tror du bare er våryr. Kom deg ut i frisk luft, du! ;-)

Gjest Frustrert Live
Skrevet

Om det var mannen jeg mente jeg ville elske over alt på jord resten av livet og jeg ikke brød meg om å ha kontakt med venninnen, kunne det skjedd at jeg gjorde det du tenker på. Men det skal mye mer enn betatt til for å gjøre noe sånt, for det går nesten garantert ut over forholdet til venninnen din. Og mange av deres felles venner vil også reagere negativt, vil jeg tro.

Hvis du tenker litt praktisk på gjennomføringen, ser du nok at det vanskelig kan gjøres på en smidig måte. Skal du sitte og høre på venninnen din, for så å bli sammen med denne mannen? Eller holde deg unna henne i denne vanskelige perioden?

Og dersom hans mannlige venners koner og samboere er venninner av din venninne, blir det nok ikke så lett å være deg i mange sosiale sammenhenger fremover....

Tror du bare er våryr. Kom deg ut i frisk luft, du! ;-)

mil,

hun flytter så hun vil ikke være på felles treff med felles venner.

Nå har jeg bare sagt at jeg er betatt da og det er slett ikke sikkert at det skjer noe. Hun flytter om 2 uker så får vi bare se tiden an.

Skrevet

Tjaaaa. Ikke rett etter det var slutt eller i nærheten der egentlig. Sånt er sårbart. Jeg ville tatt det VELDIG med ro, og kanskje lufta en liksom-situasjon for venninna mi og sett hvordan hun reagerte. Trå iallefall varsomt.

Gjest ikke jeg
Skrevet

Jeg ville holdt meg langt unna. Et brudd er vanskelig og sårt for det fleste. Uansett hvem som tar initiativ til det og hva som e ri forkant av bruddet, og for meg ville det ike vært greit. Vi snakker ekteskap her? Hadde det nå vært et kortvarig forhold hadde det vært noe annet.

mil1365380270
Skrevet

mil,

hun flytter så hun vil ikke være på felles treff med felles venner.

Nå har jeg bare sagt at jeg er betatt da og det er slett ikke sikkert at det skjer noe. Hun flytter om 2 uker så får vi bare se tiden an.

Men du vil kanskje være på felles treff med hennes gamle venner? Det jeg mente kunne bli kinkig for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...