Spirello Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Totaklt forbudt spør du meg. Hadde blitt rasende hvis en av mine venninner hadde blitt sammen med min eks. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Om det var mannen jeg mente jeg ville elske over alt på jord resten av livet og jeg ikke brød meg om å ha kontakt med venninnen, kunne det skjedd at jeg gjorde det du tenker på. Men det skal mye mer enn betatt til for å gjøre noe sånt, for det går nesten garantert ut over forholdet til venninnen din. Og mange av deres felles venner vil også reagere negativt, vil jeg tro. Hvis du tenker litt praktisk på gjennomføringen, ser du nok at det vanskelig kan gjøres på en smidig måte. Skal du sitte og høre på venninnen din, for så å bli sammen med denne mannen? Eller holde deg unna henne i denne vanskelige perioden? Og dersom hans mannlige venners koner og samboere er venninner av din venninne, blir det nok ikke så lett å være deg i mange sosiale sammenhenger fremover.... Tror du bare er våryr. Kom deg ut i frisk luft, du! ;-) 0 Siter
Gjest Frustrert Live Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Om det var mannen jeg mente jeg ville elske over alt på jord resten av livet og jeg ikke brød meg om å ha kontakt med venninnen, kunne det skjedd at jeg gjorde det du tenker på. Men det skal mye mer enn betatt til for å gjøre noe sånt, for det går nesten garantert ut over forholdet til venninnen din. Og mange av deres felles venner vil også reagere negativt, vil jeg tro. Hvis du tenker litt praktisk på gjennomføringen, ser du nok at det vanskelig kan gjøres på en smidig måte. Skal du sitte og høre på venninnen din, for så å bli sammen med denne mannen? Eller holde deg unna henne i denne vanskelige perioden? Og dersom hans mannlige venners koner og samboere er venninner av din venninne, blir det nok ikke så lett å være deg i mange sosiale sammenhenger fremover.... Tror du bare er våryr. Kom deg ut i frisk luft, du! ;-) mil, hun flytter så hun vil ikke være på felles treff med felles venner. Nå har jeg bare sagt at jeg er betatt da og det er slett ikke sikkert at det skjer noe. Hun flytter om 2 uker så får vi bare se tiden an. 0 Siter
willow Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Tjaaaa. Ikke rett etter det var slutt eller i nærheten der egentlig. Sånt er sårbart. Jeg ville tatt det VELDIG med ro, og kanskje lufta en liksom-situasjon for venninna mi og sett hvordan hun reagerte. Trå iallefall varsomt. 0 Siter
Gjest ikke jeg Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Jeg ville holdt meg langt unna. Et brudd er vanskelig og sårt for det fleste. Uansett hvem som tar initiativ til det og hva som e ri forkant av bruddet, og for meg ville det ike vært greit. Vi snakker ekteskap her? Hadde det nå vært et kortvarig forhold hadde det vært noe annet. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 mil, hun flytter så hun vil ikke være på felles treff med felles venner. Nå har jeg bare sagt at jeg er betatt da og det er slett ikke sikkert at det skjer noe. Hun flytter om 2 uker så får vi bare se tiden an. Men du vil kanskje være på felles treff med hennes gamle venner? Det jeg mente kunne bli kinkig for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.