Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

7

• Spirello

6

• Lillemus

4

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1241619799' post='4144242]

*flire mæ ihjæl*

Jeg skal holde kjeft om hva jeg fant på i helga, skjønner jeg. *himler selv*

''Jeg skal holde kjeft om hva jeg fant på i helga, skjønner jeg. *himler selv*''

Ja, det blir bare bråk av det hvis mannen din får rede på dette her!

Gjest togli

Takk for svar. :-)

Noe av problemet er nok at kjæresten min sjelden klarer å "bare" se film/TV. Han må gjøre noe annet samtidig, og da helst jobbe med noe på dataen. Må faktisk gjøre noe hele tiden han. :-)

Ellers har vi flyttet fra Drammen til Trondheim, og all slekt er i Drammen, så ikke så mye barnevakter i helgene...

Kos dere etter at ungene er i seng :)

Jeg klarer heller ikke bare å sitte rolig, så jeg pleier å spare en haug med klær jeg kan brette sammen foran TV'n ;) Du får sette kjæresten din i gang med kleshaugen. Man kan få ganske romantiske følelser når gubben setter igang med slike ting ;-P

Gjest sjøstjerna

Vi har bodd i lag i over 20 år- men har aldri reist vekk bare vi to etter vi fikk barn.

Vi har "jobbet i lag" og samarbeidet om hushold, barn osv.

Sier aldri "elsker deg" eller liknende, men vi vet veldig godt hvor vi har hverandre. Det er mange småting- som å hente vin til hverandre, ordne te til hverandre- kjøpe ting man vet den andre liker osv.

Det har vært perioder hvor vi nesten ikke har hatt tid til å snakke ilag. Og det har vært perioder hvor vi har kranglet. Krangle-periodene var særlig i løpet av de første 10 årene av forholdet. Deretter var visst alle albuer slipt både hos han og meg, og vi fikk det bedre. Så har det vært perioder hvor vi leker og herjer med hverandre. Slike perioder har kommet jevnt og trutt gjennom hele tiden vi har vært i lag.

Det har vært en periode hvor jeg var enormt betatt av en annen. Men jeg gjorde ingenting galt- og bare ventet til "forelskelsen" gikk over. Han vet ikke om det. Om han har hatt slike perioder, så vet ikke jeg heller om det. Jeg vil ikke vite det heller.

Kjærestetid... Det er viktig. Men like viktig å ikke presse det inn i skjema- dersom man egentlig ikke har tid. Da er det bedre å gjemme det til senere anledning.

Nå er vi plutselig i en periode hvor det er mer tid til å snakke. :-)

Fast kjærestetid har vi ikke. Det blir når vi har tid. Og da tar vi det til gangs. Det er vel det som ble konklusjonen av det her.

Annonse

Hehe, svigermor har ikke vondt av å sitte der du har fått deg ei runde. Det hun ikke vet har hun ikke vondt av. Tør ikke en gang å tenke på hva svigermor har gjort opp i gjennom tidene:-)

*urk* Håper ikke hun hat hatt seg i sin sofa, men det har hun sikkert ikke - hun er så pertentlig atte.. Og det er selvfølgelig svigerdattera hennes også.. *kremt* I hvert fall når hun er der.. bare håper hun ikke spør hva kroken itaket på soverommet er til. Haha.. det skal ihvert fall samboern få svare på, siden det er han som måtte få den opp fort som f..

*urk* Håper ikke hun hat hatt seg i sin sofa, men det har hun sikkert ikke - hun er så pertentlig atte.. Og det er selvfølgelig svigerdattera hennes også.. *kremt* I hvert fall når hun er der.. bare håper hun ikke spør hva kroken itaket på soverommet er til. Haha.. det skal ihvert fall samboern få svare på, siden det er han som måtte få den opp fort som f..

Nåja, det kan være de fisefine som virkelig liker å bli behandlet hardt og brukt skikkelig, så det kan være at svigermor er ett råskinn. Den rette mannen kan få frem udyret vet du, hehe.

Spør hun om hva kroken er til så svarer du at den er der for å henge opp og tørke nysgjerrige svigermødre:-)

Det hender at vi går på konsert eller teater uten barn og noen ganger går vi også ut og spiser. Ca. en gang i året etter at minstemann var 2 har vi hatt en helg hvor vi har reist bort uten barn.

Ellers prøver vi å benytte oss av smutthull i hverdagen. Legger oss på sengen og koser noen minutter mens barna er opptatt med noe annet en kort stund, sitter sammen i sofaen etter at barna har lagt seg og koser litt i sengen før vi legger oss til å sove. Hvor mye vi klarer av dette varierer med stress-nivået og aktivitetsnivået, men heldigvis er det sjelden veldig lange perioder med full tørke.

Gjest majas mamma

Sammen i 5 år, gift i tre. Direkte kjærestetid har vi ikke, men har så store barn at vi allikevel får en del alenetid. Da kan det hende vi gjør ting sammen, går en tur på kino, koser oss med ost og vin på en fredagskveld, går på musical eller konsert,sitte på verandaen i sola og kose oss med en kaffekopp. Sender alltis ett par sms i løpet av dagen, primært for å spørre om noe, men slutter alltid med glad ideg, klem eller lignende. Andre mer intime kjæresteting gjemmer vi til kvelden, og soverommet. Ble forresten veldig nysgjerring på den kroken i taket?? Men det passer vel kanskje best under seksualitet-forumet.....

Nåja, det kan være de fisefine som virkelig liker å bli behandlet hardt og brukt skikkelig, så det kan være at svigermor er ett råskinn. Den rette mannen kan få frem udyret vet du, hehe.

Spør hun om hva kroken er til så svarer du at den er der for å henge opp og tørke nysgjerrige svigermødre:-)

Den var go :) Da tror jeg dama dåner.. Hehe.. Hun erlitt sånn som skal ordne opp og hjelpe til for gutten sin skjønner du.. Noe som til tider har vært litt slitsomt for meg som har forsørga meg sjøl i 11 år :) men men.. hun vil sikkert bare være snill, men å svare det hadde vært veldig fristende. Hun har "hjulpet" mye til under totalrenoveringa.. Kommet med mopper og foresslått ing og tanmg i hytt og pine.

Annonse

Den var go :) Da tror jeg dama dåner.. Hehe.. Hun erlitt sånn som skal ordne opp og hjelpe til for gutten sin skjønner du.. Noe som til tider har vært litt slitsomt for meg som har forsørga meg sjøl i 11 år :) men men.. hun vil sikkert bare være snill, men å svare det hadde vært veldig fristende. Hun har "hjulpet" mye til under totalrenoveringa.. Kommet med mopper og foresslått ing og tanmg i hytt og pine.

Hehe, ikke alltid like koselig med hjelpsomme svigerforeldre, men de mener det godt, så en må prøve å ta det på den måten.

Husk at du selv blir svigermor en gang og da gjelder det ikke å komme i fra helvete:-)

Gjest Ulvinnen

Sammen i 5 år, gift i tre. Direkte kjærestetid har vi ikke, men har så store barn at vi allikevel får en del alenetid. Da kan det hende vi gjør ting sammen, går en tur på kino, koser oss med ost og vin på en fredagskveld, går på musical eller konsert,sitte på verandaen i sola og kose oss med en kaffekopp. Sender alltis ett par sms i løpet av dagen, primært for å spørre om noe, men slutter alltid med glad ideg, klem eller lignende. Andre mer intime kjæresteting gjemmer vi til kvelden, og soverommet. Ble forresten veldig nysgjerring på den kroken i taket?? Men det passer vel kanskje best under seksualitet-forumet.....

Den kroken er sikkert for en loveswing (huske), kan ikke tenke meg hva annet det skulle være.

Jeg tror ikke det så vanlig å holde på med "jeg-elsker-deg" tekstmeldinger daglig i årevis i parforhold, hvis du forventer det, tror jeg nok du blir skuffet. Vi har ikke noe vi kaller "kjærestetid" som vi gjør avtaler om på forhånd. Og jeg er enig med samboeren din om at å jobbe med ting sammen eller å være sammen som familie er det som er samlivet. Og, jeg tror han kan bli mektig lei av at du klager og maser om dette...

Jeg tror ikke det så vanlig å holde på med "jeg-elsker-deg" tekstmeldinger daglig i årevis i parforhold, hvis du forventer det, tror jeg nok du blir skuffet. Vi har ikke noe vi kaller "kjærestetid" som vi gjør avtaler om på forhånd. Og jeg er enig med samboeren din om at å jobbe med ting sammen eller å være sammen som familie er det som er samlivet. Og, jeg tror han kan bli mektig lei av at du klager og maser om dette...

''Jeg tror ikke det så vanlig å holde på med "jeg-elsker-deg" tekstmeldinger daglig i årevis i parforhold, hvis du forventer det, tror jeg nok du blir skuffet.''

Jeg skjønner at det kan være en stor fordel å ha gjort unna nyforelsketfasen lenge før man begynte med tekstmeldinger! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...