FGT Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Hva kan skje under ECT behandling, dersom pasienten ikke har fått muskelavslappende, eller av en annen grunn der muskelavslappende ikke har gitt effekt på musklene? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Da blir det mer eller mindre sterke sammentrekninger/rykninger i musklene. 0 Siter
FGT Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Skrevet 6. mai 2009 Da blir det mer eller mindre sterke sammentrekninger/rykninger i musklene. Det høres egentlig ikke så farlig ut som det jeg har hørt. Jeg har en mild form for muskeldystrofi, som ble oppdaget i voksen alder via en blodprøve i forbindelse ved at min sønn hadde dette litt mer synlig, men den var også en mild, eller snill variant av muskeldystrofi som de sa. Anestesilegen som hadde ansvar for sikkerheten under behandlingen, mente at det var for stor risk å ta ECT, som kunne føre til store komplikasjoner, og i verste fall kunne ende i døden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.