Gjest Mia111 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei, jeg er nå gravid i uke 21 men har et stort problem som terger nervene mine... Natt til 30 november hadde jeg muligens sex med mr x. Ettersom jeg desverre drakk den kvelden, noe jeg sjeldent gjør var det svært lite jeg i tålte noe somigjen førte til at jeg ikke husker hva jeg gjore... Er nå gravid i uke 21 og er usikker hvem barnefaren er. Går og tenker på dette vær dag, får ikke fred. Har lest på nettet at sæden til mannen kan leve inni kvinnen i 7 dager?? Muligens sex med mr x : natt til 30 november2008 Blødning/menstruasjon :13 desember 2008 ( blødde i flere dager,rikelig, hadde også tatt flere graviditetstester før dette som var neggative. Er det noen mulighet for at dette var festeblødning??) Sex med mr Y : 24,25,27 desember Possitiv gravidtitets test : 15 januar. Var også på tidlig ul i uke 6,8 og16. Alle de viste at jeg hadde termin 19 september 2009. noe som igjen betyer at det er mr y som er barnefaren. Her er verdiene : 23.01.09 : Crl 4,5 (uke 6) 06.02.09: Crl 15,6 (uke8) Uke 16 - har ikke målene men han bekreftet termin 19 sept. Hvis barnefaren er mr x ville jeg vel ha vært minimum 3 uker lengere på vei, ville det vært mulig at de ville tatt så stor feil i uke 6 og 8 på ul da ??? Ul uke: 20 pluss 2 på sykehuset viste derrimot at jeg fikk ny termin 16 september. Og fikk da beskjed om at jeg måtte regne med pluss minus 14 dager i feilmargin... blir da veldig bekymret.... Håper du tar deg god tid til å sette deg inn i verdiene, håper indelig du kan komme med ett godt svar, Vennlig hilsen en angrende meg..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328465-befruktning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Her kan det ikke være tvil. Din siste menstruasjon var 13.desember og det passer fint med terminberegning ut fra ultralydmålene. Det passer også med tidspunktet for samleie med mr Y. Når de sier pluss minus 14 dager, så er det med hensyn til at fødselsterminen, at den kan være to uker før eller senere enn beregnet tid. Så glem alt om mr X og gled deg over graviditeten med mr Y. Lykke til, vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328465-befruktning/#findComment-2746865 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.