Gå til innhold

Fjerning av inlegg i lepper

Anbefalte innlegg

Gjest Tessis

Hej! Jag og en vennina var DUM nok og "fylla" på lepparna (med noe) i Thailand. Husker ikke var de var før nåt. De er permanent iallafall. Min vennina fick kjempefina leppar, men jag fick lite mye på underleppen plus två klumpar. Nu til mitt STORA frustrerande spørsmål..Hur kan detta bli fixat på?? Jag ønskar og førminska underleppen og fjerna og retta ut på "de klumparna"!! De ser så styggt ut når jag smiler og når jag tar på noe "fett" så svullnar de!!! Ær veldi deppig pga av de!! Så snælla om du kunde hjelpa mig eller fortella mig var jag kan henvende mig ???!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328500-fjerning-av-inlegg-i-lepper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dr med Morten R Kveim, Plastisk kirurg

Det er ikke alltid like lett å få fjernet dette. Mye avhenger av om det er stoffet selv og det ligger i en klump, eller om det er en sekundær betennelsestilstand. Det kan hende du må regne med et lite arr. Mye avhenger av hva de har fylt inn. Jeg vil derfor råde deg til først og fremst å forsøke å finne ut hva de har sprøytet inn, om du har adressen til klinikken der dette ble gjort. Deretter tror jeg det er best at vi får se deg, slik at vi kan få udersøkt deg og tatt stilling til hvilken metode som passer best. Av og til kan det være mulig å sprøyte inn litt hydrocortison, mens andre ganger må det fjernes fysisk ved et lite snitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...