Gå til innhold

Anfall?

Anbefalte innlegg

Gjest Risotta

Nå har jeg hatt et plutselig anfall av svimmelhet... Alt gikk rundt og jeg kom meg så vidt i senga for så å kaste opp... Kunne ikke vri på hodet før jeg kastet opp eller snu meg i senga... Skulle opp av senga men kom meg ikke helt opp.. La meg på gulvet for å krype ut i stua...alt gikk rundt men kastet opp igjen... Kom meg ikke av flekken ...fikk ikke tak i telefon for å få ringt etter hjelp..

Skjønte ikke hva det var.. Tenkte på panikk anfall.. Det er da ikke slik at det varer i et døgn...så kraftig? Og man er full nærmest når man går..Sjangler fra side til side å måtte støtte meg i veggen for så å kaste opp igjen... Ringte legen..Men legen visste ikek hva det var... Trodde jeg hadde fått svine influensa... Det kan jo ikke være et panikkanfall når jeg har gått og svimlet i 5 dager etterpå.. Jeg er jo ikke redd helelr..

Nå er jeg betydelig bedre...Men enda svimmel..

Hva tror du ? JEg er jo plaget med angst men aldri hatt det slik før. Jeg er jo nesten bra av angst.. Så tanken slo meg til slutt at det er nok sikkert virus på balansenerven? Kvalm når jeg beveger meg...og alt synes å stemme med det jeg har lest på nettet om virus på balanse nerven... For et panikkanfall kan da ikke være i kraftig 24 timer og flere dager sammenhengende?

Skal til legen mandag...Men Er jo redd hun vil si det er panikkanfall.Noe jeg ikke tror..Høres det rimelig ut at det kan være virus på balansenerven...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328544-anfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...