Gjest Risotta Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Nå har jeg hatt et plutselig anfall av svimmelhet... Alt gikk rundt og jeg kom meg så vidt i senga for så å kaste opp... Kunne ikke vri på hodet før jeg kastet opp eller snu meg i senga... Skulle opp av senga men kom meg ikke helt opp.. La meg på gulvet for å krype ut i stua...alt gikk rundt men kastet opp igjen... Kom meg ikke av flekken ...fikk ikke tak i telefon for å få ringt etter hjelp.. Skjønte ikke hva det var.. Tenkte på panikk anfall.. Det er da ikke slik at det varer i et døgn...så kraftig? Og man er full nærmest når man går..Sjangler fra side til side å måtte støtte meg i veggen for så å kaste opp igjen... Ringte legen..Men legen visste ikek hva det var... Trodde jeg hadde fått svine influensa... Det kan jo ikke være et panikkanfall når jeg har gått og svimlet i 5 dager etterpå.. Jeg er jo ikke redd helelr.. Nå er jeg betydelig bedre...Men enda svimmel.. Hva tror du ? JEg er jo plaget med angst men aldri hatt det slik før. Jeg er jo nesten bra av angst.. Så tanken slo meg til slutt at det er nok sikkert virus på balansenerven? Kvalm når jeg beveger meg...og alt synes å stemme med det jeg har lest på nettet om virus på balanse nerven... For et panikkanfall kan da ikke være i kraftig 24 timer og flere dager sammenhengende? Skal til legen mandag...Men Er jo redd hun vil si det er panikkanfall.Noe jeg ikke tror..Høres det rimelig ut at det kan være virus på balansenerven...? 0 Siter
linnea72 Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Høres ut som virus på balansenerven eller krystallsyken.Hvis det er krystallsyken kan en fysioterapaut hjelpe deg å få krystallene på plass, med spesielle bevegelser av hodet. 0 Siter
Colette Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Det kan høres ut som det er dette: http://www.lommelegen.no/322169/stillingsbetinget-svimmelhet Jeg har selv hatt det, og det var forferdelig plagsomt. Men det gikk heldigvis over etter 4-5 dager, og jeg har ikke hatt det siden, og nå er det 4-5 år siden. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Dette er nok en sykdom i balanseorganet. Helt ufarlig, men utrolig plagsom. Du må ikke kjøre bil før det er helt bra igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.