Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Psykojenta

Vet ikke helt angående nedre aldersgrense, men tror det er 18.

Øvre er vel..70 oppi her i alle fall.

Men tror veldig mange av brukerne er 20-35-40..

ser ut som det her i alle fall, men det vil jo alltid variere fra plass til plass.

Håper du får flere svar fra andre her, hadde vært litt interessant å se "gjennomsnittet"..

Gjest Magna

Vet ikke helt angående nedre aldersgrense, men tror det er 18.

Øvre er vel..70 oppi her i alle fall.

Men tror veldig mange av brukerne er 20-35-40..

ser ut som det her i alle fall, men det vil jo alltid variere fra plass til plass.

Håper du får flere svar fra andre her, hadde vært litt interessant å se "gjennomsnittet"..

Her jeg bor er det alle aldre som er på dagsenter. Jeg er med i Mental Helse og er innom der av og til. Jeg har ikke det behovet. Men jeg ser at alderen varierer.

Psykojenta

Her jeg bor er det alle aldre som er på dagsenter. Jeg er med i Mental Helse og er innom der av og til. Jeg har ikke det behovet. Men jeg ser at alderen varierer.

jeg tror jeg ordla meg litt feil..for jeg mente at brukerne _her_ ser ut til å være i den aldersgruppa.. det er selvfølgelig ganske stort sprang her også, men at størsteparten var yngre enn 50.. men jeg vet ikke da jeg ikke tør gå dit..bare vært der noen ganger..så kan bare si utfra de gangene liksom..(men aldersgruppa jeg nevner er det jeg fikk beskjed om en av de gangene jeg skulle starte gå der..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...