Gå til innhold

vondt i hele venstre side av kroppen

Anbefalte innlegg

Gjest Stefans

Hei, kvinne 42 år. 4 barn I ca et år nå har jeg på og av hatt sterke smerter i venstre side av kroppen, omtrent på samme tid fikk jeg vondt i ryggsøylen omtrent midt på. Det gjør vondt når noen trykker på det. Jeg har vært til MR der de utelukker prolaps, men det sies at jeg har en "spiss" som stikker ut, men som allikevel ikke burde gi meg de plager som jeg har?? Har også tatt røntgen av nakke og øvre del av rygg uten funn. Jeg har trent styrke og kondisjon i 4 år. Nå kan jeg nesten ikke belaste arm og ben på venstre side på trening uten å få plager resten av dagen, når belastninger er for stor prikker det noe forferdelig og det gjør vondt. Jeg mister følelse i arm og ben. For 6 år siden gikk jeg gravid og etter en tid mistet jeg følelsen i ringe og lange finger. Nå kan jeg miste følelsen i hele underarmen og det verker i hele armen. Jeg har også plager med vonde tær og fot på venstre side, liktorn, meget hard hud osv. Kan ikke skrive mer enn ca halv side for hånd, etter en gitt tid har jeg ikke lenger følelse i arm og finger, jeg er venstrehendt. De siste 3 uker har jeg vært nødt til å droppe trening da smertene etterpå er for store. Jeg har også denne tiden sett meg nødt til å ta en del smertestillende bare for å få sove. De siste dagene har jeg også hatt vondt i tennene på venstre side. Det som er snodig er at du kan rett og slett dele hele kroppen og det gjør vondt fra hode, øye,venstre side av nakke osv. Hele høyre side er helt ok. Jeg føler nå at min fastlege ikke vet hva han skal gjøre. Er det mulig for dere å få noe ut av det jer forteller dere?? Jeg vil nevne at jeg har en svak form for psoriasis som har blitt mye bedre etter jeg la om min usunne diett. Jeg lever et sundt liv. Håper på et snarlig svar fra dere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328567-vondt-i-hele-venstre-side-av-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...