Gjest Trist i kveld. Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Rolig på forumet i kveld. Gråt i to timer i kveld. Noe sprang løs inni meg. Forsøker å få kontroll. Ja, blir vel ikke noen svar. Men jeg trenger bare at noen er her ute, og kan, jeg vet ikke. Jeg bare husker ting, og så har jeg bare grått og grått. Det lille barnet som ikke fikk kjærlighet. Det ble bare så trist akkurat nå. 0 Siter
skal Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Sender en liten varm tanke. Hadde en sånn dag i går. Det blir bedre igjen! Gjør noe bra for deg selv. Sofa. Teppe. En tur. Film. Jordbær. Eller bare gråte om det er det som trengs. 0 Siter
Gjest Trist i kveld. Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Sender en liten varm tanke. Hadde en sånn dag i går. Det blir bedre igjen! Gjør noe bra for deg selv. Sofa. Teppe. En tur. Film. Jordbær. Eller bare gråte om det er det som trengs. Ja, det går over. Håper det er bedre i morgen. Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.