Gå til innhold

spørsmål om Lyrica?

Anbefalte innlegg

Gjest medisinman
Skrevet

jeg spiser lyrica 2x 75 milligram og når tar kveldsdose er det perioder hvor slår hjertet kjempefort og uregelmessig. det også kjennes det ut som stiv nakke, sterk hodepine fram i hodet og bak øyene og også vondt (trykk?) i/bak ører. jeg lurer på om det er ufarlige bivirkninger og om jeg må ned i dosen? også kan man drikke noe alkohol på kveld om ikke tar kveldsdose? i hodet kjennes ut som "trykk" og også jeg har kalde fingre, tær og nese. takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvorfor tar du Lyrica?

Gjest medisinman
Skrevet

Hvorfor tar du Lyrica?

tar det for jeg har angst generell. og jeg har panikk angst, paranoid angst, post traumatisk.

Gjest medisinman
Skrevet

Hvorfor tar du Lyrica?

kan du svare på mitt spørsmålet?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med å forskrive Lyrica for angst.

I følge Felleskatalogen er dette kjente, men sjeldne bivirkninger. Ubehagelig, men ufarlig.

Er virkningen så god at den oppveier bivirkningene?

Et par alkoholenheter kan du ta en sjelden gang.

Gjest medisinman
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med å forskrive Lyrica for angst.

I følge Felleskatalogen er dette kjente, men sjeldne bivirkninger. Ubehagelig, men ufarlig.

Er virkningen så god at den oppveier bivirkningene?

Et par alkoholenheter kan du ta en sjelden gang.

takk. det lindre plagene så da jeg kan lære å leve med plagene. og da jeg ikke bli deprimert heller ikke personlighet forandre seg. bivirkning litt trøtt i starten, men jeg ha masse energi og jobber igjen. også jeg trener fotball og gjør ting som jeg liker så ikke negative bli så viktig. jeg føle meg gladere og bli enda gladere og friskere og bedre menneske. takk for ditt svar :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...