anna241365381235 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei. Jeg trenger litt hjelp. Jeg har vært i et forhold i 1.5 år (han er noen år eldre enn meg), og sexen er bare blitt kjedeligere og kjedeligere. Vi har sex alt fra en gang i uken til noen dager etter hverandre, men vi har i grunn bare samleie. Jeg trenger en mann som har lyst på meg, som kan holde tak i meg med en fast hånd. Han ligger på rygg og tar i mot. Stryker meg på ryggen med ei dvass hånd. Han sier han trenger å planlegge litt, slik at han i hvert fall har dusjet samme dag og ikke kvelden før. Har spurt han hva han tenner på, ingen svar. Prøver å holde litt igjen for å pirre han, men han er ikke med på leken. For han er sex bare samleie. Han liker å ligge under dyna, holder ei hånd over magen når han går naken fra dusjen. Ser du, han er ikke helt vant/trygg på å være naken rundt meg en gang. Han har en slank og muskuløs kropp, brun i huden og han har et vanvittig flott ansikt. Men jeg kjenner det går ut over min tenning på han. Jeg har prøvd litt ego-styrkende strategier, og prøvd å gjøre han litt vant, men jeg kommer liksom ingen veg. Har prøvd å ligge naken med ham uten dyne, og sagt at vi skal bare være nakne sammen. Han trenger ikke å bli stiv, men vi skal bare kose. Merker det løsner litt da, men han er like anspendt neste gang vi skal ligge naken. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ha elskov, jeg vil ha pasjon, jeg vil ha litt entusiasme, jeg vil bli bundet, jeg vil bli dratt med inn på rommet og ha heftig sex, jeg vil være ei hore for han, ett eller annet; men jeg orker ikke dette i lengden!! Takker på forhånd for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328596-kjedelig-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Dette her skjønner jeg er dritkjedelig. Jeg er som deg, ønsker det rått, krevende og spontant av og til. Det skal være spennende og godt. Spenningen skal også bygges opp litt på forhånd, det skal fortelles litt om hva man gjør alene både på sms og hviske til partneren hva man har lyst til. Hviske til partneren kan man gjøre over alt hvor det er mye folk til stede og ellers i ubevoktede øyeblikk. Men han er ikke av denne typen og det er ikke sikkert at du får han dit noen gang heller. Jeg tviler på at du får han dit du selv ønsker, jeg tror at du kan få han lenger enn hva han er i dag, men ikke helt frem. Det er vel kommunikasjon som skal til. Kanskje han er redd for å utlevere seg, redd for at dette skal spres osv. Kanskje han har vært utsatt for noe i barndommen eller at i oppdragelsen som gjør at han holder tilbake, grunnene kan være mange. Er nok mange som ville like å ha ei jente som deg, som viser hva hun vil ha og vil ha det krevende og rått av og til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328596-kjedelig-sex/#findComment-2746569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna241365381235 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Dette her skjønner jeg er dritkjedelig. Jeg er som deg, ønsker det rått, krevende og spontant av og til. Det skal være spennende og godt. Spenningen skal også bygges opp litt på forhånd, det skal fortelles litt om hva man gjør alene både på sms og hviske til partneren hva man har lyst til. Hviske til partneren kan man gjøre over alt hvor det er mye folk til stede og ellers i ubevoktede øyeblikk. Men han er ikke av denne typen og det er ikke sikkert at du får han dit noen gang heller. Jeg tviler på at du får han dit du selv ønsker, jeg tror at du kan få han lenger enn hva han er i dag, men ikke helt frem. Det er vel kommunikasjon som skal til. Kanskje han er redd for å utlevere seg, redd for at dette skal spres osv. Kanskje han har vært utsatt for noe i barndommen eller at i oppdragelsen som gjør at han holder tilbake, grunnene kan være mange. Er nok mange som ville like å ha ei jente som deg, som viser hva hun vil ha og vil ha det krevende og rått av og til. Takk for det. Føles alltid godt med litt bekreftelse. Han er god på alle måter, men jeg kjenner jeg savner litt en elsker jeg hadde før jeg ble sammen med han jeg har nå. Likevel, når jeg tenker meg ekstra godt om, var det masse, masse som han ikke hadde, som mannen jeg har nå har. Sex er jo utrolig viktig for meg, og det er det for mannen min også. Han er bare utrolig blyg. Av og til er han som en liten guttunge, og sier "knulle" i forbifarten. Da må jeg jo le, fordi han vet at jeg vil høre en bestemt, manndig testosteronbombe. Han blir både litt høy og litt flau når han sier sånt, men han gjør det jo for å være morsom. Likevel er det jo en begynnelse. Kommunikasjon som du sier; jeg hadde i går en samtale med ham, hvor jeg prøvde det jeg kunne for å ikke legge noe samvittighet på ham eller å ikke såre hans stolthet. Vinkla problemet litt på meg selv, at jeg ikke har stått på så mye i det siste, og at jeg er så sliten at jeg liksom ikke klarer å invistere så mye krefter på å gjøre han kåt. Fortalte også hvor godt det føles for meg når han gjør sånn og sånn. Det hadde sannelig sin innvirkning, tror jeg. Forutsetter at han husker det til neste gang. I dag morres var jeg bare super-kåt, og ålte meg inntil ham. Han tok så videre initiativ og gav meg et veldig bra forplay til å være han. Etterpå roste jeg ham opp i skyene for innsatsen, og fortalte konkret hva som var ekstra godt, og mye bedre enn vanlig. Sikker sant som du sier, jeg kan vel kanskje klare å få han mer med, men helt sikkert aldri til perfeksjon. Men han har så mange andre kvaliteter, jeg kan ikke få alt i ett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328596-kjedelig-sex/#findComment-2746644 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.