Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i de senere årene bare tatt 20 mg Cipramil daglig. Psykiateren min sier at blodprøven viser et lavt nivå av dette, faktisk nedre grense. Har doblet dette nå til 40 mg. Vil dette bety at cipramilen vil komme opp i et middels nivå, og at jeg dermed kan regne med en bedring, hvis medisinen virker som de skal?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328610-virkning-av-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

20mg Cipramil er ikke så mye''Tas som en enkelt dose når som helst på dagen. Depresjon: Anbefalt dose er 20 mg pr. dag. Avhengig av individuell respons kan dosen økes til 40 mg, maks. 60 mg pr. dag... felleskatalogen''

Takk, det ligger vel der ja, men 20 mg. er vel mer som en vedlikholdsdose mot tilbakevendende depresjon ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...