FGT Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 Jeg har i de senere årene bare tatt 20 mg Cipramil daglig. Psykiateren min sier at blodprøven viser et lavt nivå av dette, faktisk nedre grense. Har doblet dette nå til 40 mg. Vil dette bety at cipramilen vil komme opp i et middels nivå, og at jeg dermed kan regne med en bedring, hvis medisinen virker som de skal? 0 Siter
Psykojenta Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 20mg Cipramil er ikke så mye''Tas som en enkelt dose når som helst på dagen. Depresjon: Anbefalt dose er 20 mg pr. dag. Avhengig av individuell respons kan dosen økes til 40 mg, maks. 60 mg pr. dag... felleskatalogen'' 0 Siter
FGT Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Skrevet 10. mai 2009 20mg Cipramil er ikke så mye''Tas som en enkelt dose når som helst på dagen. Depresjon: Anbefalt dose er 20 mg pr. dag. Avhengig av individuell respons kan dosen økes til 40 mg, maks. 60 mg pr. dag... felleskatalogen'' Takk, det ligger vel der ja, men 20 mg. er vel mer som en vedlikholdsdose mot tilbakevendende depresjon ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.