Gjest trolig den d gjelder? Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Beklager så mye. Jeg har vært så lite på dol i det siste at jeg hadde glemt at dette er stedet folk er så hårsåre at man må veie sine ord på gullvekt. *Ironisk* Tåler man ikke å høre at det finnes folk også på dette nettsamfunnet som er veldig selvsentrert (ikke bare i RL), så må man virkelig pakkes inn i bomull. Jeg synes også det er ufint med hinting. Det minner om baksnakking, noe jeg ser på som barnslig (umodent) - jmfr trådens overskrift. Og hvordan kan du vite om om denne kvinnen (eller "jenta"?) er slik som du påstår eller ei - spesielt i RL? For det er faktisk det du påstår: ''Det å smelle til med en historie som er verre, er alt for vanlig. Jeg har noen rundt meg som er sånn, de kan aldri ha medfølelse med andre, de bare MÅ fortelle hvor mye verre de enten har eller har hatt det selv. Det er minst en av det slaget på dette forumet også.'' 0 Siter
Gjest bipolarinnen Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Vet ikke om det er normalt, men jeg er også slik. Mangler du noe omsorg, eller har det kanskje manglet i oppveksten? Eller kanskje er du et omsorgsfullt menneske, som gir så mye uten å få tilstrekkelig tilbake. Det er lov å tenke hva man vil. men det er kanskje ikke så sunt med slike tanker? jeg har alltid følt at jeg har manglet omsorg i oppveksten, men om jeg virkelig har hatt en mangel på det er vanskelig å si. Jobber også i et omsorgsyrke hvor jeg føler at jeg gir veldig mye til tider. Det er mest når andre får oppmerksomhet at jeg kjenner på at jeg også vil ha det. Hvis de ikke får det så tenker jeg heller ikke så mye på det. Kanskje det hele er en overlevelsesmekanisme, når man føler at man ikke blir sett? 0 Siter
Gjest bipolarinnen Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Det å smelle til med en historie som er verre, er alt for vanlig. Jeg har noen rundt meg som er sånn, de kan aldri ha medfølelse med andre, de bare MÅ fortelle hvor mye verre de enten har eller har hatt det selv. Det er minst en av det slaget på dette forumet også. Nå må jeg bare spørre. Var det meg du siktet til med dette innlegget? Var jeg personen som bare måtte smelle til med en historie? Eller snakker du om noen helt andre? 0 Siter
Gjest Bendit Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Det handler om hvordan man sier ting, og jeg har fått sagt hva jeg mener. Hvis man skal mene noe om andre, får man mene det direkte. Så mener du er jeg i overmåte hårsår. Det er greit :-) Jeg setter også strek her. Det var ikke meningen å lage en krangel, bare si fra om hva jeg synes om slike kommentarer. Jeg er også helt enig med deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.