Gå til innhold

kan man bli lam av psykiske lidelser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jessppa

Ja, jeg var lagt inn med ei som satt i rullestol pga psyken. Trodde først hun hadde havnet i rullestol fordi hun besvimte hele tiden fordi hun ikke spiste, men fikk senere vite det var at hun var psykisk lam. Da hun endelig hadde greid å bli knokkel-tynn av sultingen, da kunne hun plutselig gå igjen. Så hengte hun seg.

Seksuelle overgrep var bakgrunnen

Ja, jeg var lagt inn med ei som satt i rullestol pga psyken. Trodde først hun hadde havnet i rullestol fordi hun besvimte hele tiden fordi hun ikke spiste, men fikk senere vite det var at hun var psykisk lam. Da hun endelig hadde greid å bli knokkel-tynn av sultingen, da kunne hun plutselig gå igjen. Så hengte hun seg.

Seksuelle overgrep var bakgrunnen

Åh før en tragisk historie. Det er nok mange som velger den veien fordi livet blir for tøft. Jeg synte ikke det er feigt som mange mener. Å ta sitt liv er faktisk en enorm avgjørelse fordi det er ingenting etterpå på denne jord. Da er det over! Når det er sagt så er det en vei ut av alt men ikke alle klarer å se det.

Det er flere ting som kan skje pga av psyken. Hos meg slo det ut i eksem på kroppen og immun forsvaret mitt ble utrolig lavt ang flere ting. Så det er helt klart at psyken spiller en stor rolle i fysiske ting.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...