Gå til innhold

lettere orgasme i runde nr 2...?

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla

Kjæresten min er veldig utholdende i senga, og kan holde på i timesvis før han kommer. Noen ganger kommer han ikke i det hele tatt, for han blir utslitt. Vi pleier som oftest å ha en runde nummer to etter en lite pause. Men det som forundrer meg, er at de gangene vi har sex der han får orgasme i første runde, får han alltid orgasme veldig fort i runde nr 2. Jeg er motsatt - Jeg trenger mye lenger tid på å oppnå orgasme når jeg har hatt orgasme like før. Trodde dette var det vanlige, men tydeligvis ikke med kjæresten min. Hva er det som gjør dette mon tro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328667-lettere-orgasme-i-runde-nr-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest for meg

For meg er det lettere å få orgasme andre og tredje og kanskje fjerde gangen enn den første. Hvis en er i det humøret. Da er på en måte kroppen i gang.

Vet ikke om det er så uvanlig. Men de blir mindre og kortere enn den første gangen.

Jeg er jente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...