Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sexomnia

Bruker dere sexleketøy i akten, og på bare henne eller han og? Hva i så fall? Hva med stimulering av anus mens han blir sugd, eller mens dere har samleie?

hender vi bruker det, og da er det stort sett vibrator, eller vibrerende egg. På begge to. Han liker det også, ette litt alkohol innabords :) Liten sak til han da, som er begregna på anal-bruk. Spør han først om han vil hvis vi ført har leketøyet fremme, eller så kan det være at han tar det frem eller sier jeg skal gjøre det. Han spør aldri når han er edru, er det fordi det er litt tabu for en mann? Dette er også et ikke-samtaleevne :) dagen etter sier han "grisejenta mi" til meg med et lurt glis, men hvorfor er det litt fy-fy ellers når jeg vet han liker det? han får mye sterkere orgasmer med stimulans der samtidig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328702-menn-og-leket%C3%B8y/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
Gjest han er bare litt sjenert, tror jeg

Jeg elsker når min kone bruker buttplug, eller hva man kaller det på meg mens hun gir meg oralsex. Har aldri hatt noen som helst interesse av menn, og aldri lekt med tanken engang. Men jeg tror at endel menn er usikre på om dette har noe med homofili å gjøre, og føler at det er "skittent"

Ikke misforstå, jeg har INGENTING imot homofile, men mange heterofile er ikke interessert i å bli oppfattet som dette selv. Er nok rett og slett usikkerhet. Jeg er så trygg på min egen legning og meg selv at jeg forteller alt jeg liker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328702-menn-og-leket%C3%B8y/#findComment-2765765
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...